Israel Hayom

לא נתלה אף אחד בכיכר העיר

רימון ההלם בפתח בית הוריו ● האיומים על אשתו והודעות הנאצה ברשתות ● העדות במשטרת מרחב ירקון ● ואימון הבכורה בירוק ● הדרך חזרה של עומר אצילי לכדורגל הישראלי היתה רצופת מכשולים, אבל זה לבסוף קרה כשהקשר בן ה 27 חתם לשלוש שנים וחצי במכבי חיפה

- ליאב נחמני ואבי כהן

יום החתימה של עומר אצילי במכבי חיפה מסמל אולי יותר מכל את חייו בחודשים האחרונים, אבל בעיקר את הימים שקדמו לאימון הראשון בכפר גלים.

בשעות הבוקר הגיע הקשר בן ה 27 למתקן האימונים בחיפה והצטרף לח בריו החדשים. בערב כבר הגיע למ שטרת מרחב ירקון כדי למסור עדות בעקבות רימון ההלם שהונח בפתח בית הוריו. מלבד השחקן עצמו העידו גם בני משפחתו, וכולם מסרו לחוק רים את הודעות הנאצה שקיבלו לט לפונים הניידים שלהם.

אצילי העביר גם את כל החומרים מחשבונותיו הפרטיים ברשתות הח ברתיות. אשתו אור העבירה לחוקרים הודעה שקיבלה, ובה איומים מפו רשים עליה ועל משפחתה. גם הורי השחקן קיבלו מסרים דומים. חשוב לציין כי כאשר התקבלו ההודעות, בני משפחת אצילי לא פנו למש טרה, וגם על כך הם נשאלו. אחד מכיווני החקירה שנבדק הוא אם הרימון שהונח בפתח בית המשפחה בחולון קשור לפרשת הכדורגלנים והקטינות. במצב הזה, מדובר במקרה של סחיטה באיומים.

החוקרים גבו גם עדויות משכנים של הורי אצילי במקום האירוע. אחד מהם טען כי ראה ברחוב הסמוך רו כבי אופנוע לבושים בשחור, ומאחר שליד בית הוריו אין מצלמות אב טחה, השוטרים אספו את הצילומים מהסביבה הקרובה ובמקביל בודקים את זהות האופנועים שעברו באזור בשעת המעשה.

חקירת המשטרה תימשך בימים הקרובים, וההערכה היא שבקרוב יתחיל גל מעצרים. בתקופה הקרו בה השחקן יזכה למעקב צמוד מצד משטרת ישראל, ובהמשך הוא צפוי לעבור להתגורר בעיר יחד עם מש

פחתו הקרובה, זאת בניסיון להתרכז אך ורק בכדורגל.

בחזרה לחתימה במכבי חיפה. נשיא המועדון יעקב שחר שחרר הודעה חריגה, ובה הודה כי קיבל כמה פניות מארגונים כאלה ואחרים ואף מכמה אוהדים. התוכן מכל הגורמים דומה: לא להחתים את עומר אצילי.

"הבעד עלה משמעותית על הנגד", הסביר שחר, "השיקול העי

קרי בנגד היה המעשה הבלתי מוסרי. לעומתו, פסיקת החוקרים שאין עבי רה פלילית. אין למנוע מאדם לעסוק במקצועו ולפרנס את משפחתו. לכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה. עומר אצילי מודע לנזק ולסבל שגרמה המעידה החד פעמית שלו. במסג רת המועדון שלנו ייקח עומר חלק בפעילות למען הקהילה ויעזור לנו להמשיך ולהצליח על המגרש".

"אני מגיע למועדון ענק"

אצילי עצמו הוסיף: "אני מגיע למועדון ענק, עם קהל מחבק שמ עניק לי אהבה גדולה מהרגע הרא שון. זה מרגש מאוד ובכלל לא מובן מאליו מבחינתי".

הרכש החדש של הירוקים, שחתם על חוזה לשלוש שנים וחצי עם

 ??  ??
 ?? צילום: מכבי חיפה ?? אצילי באימון הירוקים, אתמול
צילום: מכבי חיפה אצילי באימון הירוקים, אתמול
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel