Israel Hayom

גם שלומי אזולאי מצטרף להפועל ת"א

- השישי במספר שי ארצי

החריש העמוק בסגל הפועל ת"א נמשך. החלוץ שלומי אזולאי חתם אתמול לשנה וחצי במועדון וינ סה לעזור לקבוצה של ניר קלינגר במסע ההישרדות שלה בליגת העל.

אזולאי )31( חוזר לקדנציה שנייה באדום, לאחר ששיחק בקבוצה בעונת ,2014/15 אז רשם 29 הופעות, כבש חמישה שערים ובישל שניים. בת חילת העונה הנוכחית שיחק ברומ ניה, בקבוצת אסטרה ג'ורג'יו, שאליה הגיע אחרי עונה בבית"ר ירושלים שבה כבש תשעה שערים.

אזולאי הוא שחקן הרכש השישי שמגיע לאדומים בחלון ההעברות הנוכחי, אחרי צירופם של דן איינ בינדר, לידור כהן, בן ביטון, גיל יצחק ואופק ביטון. אגב, למרות ההחתמה של אזולאי, האדומים עדיין לא ויתרו על צירופו של פאטוס בצ'יראי, ונ משכים כל העת ניסיונות להחתימו.

"אני מתרגש מאוד לחזור לכאן", אמר אזולאי לאחר החתימה, "הפועל ת"א זה מועדון שנהניתי בו בקדנציה הקודמת. חשוב לי לחוות רגעים יפים ולהגשים את המטרות שיש לנו השנה - ובעזרת השם גם בעונה הבאה".

יונס מלדה יימכר לגנט

כוכבה הצעיר של מכבי נתניה, יונס מלדה, צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בגנט הבלגית. המהלך הבשיל לאחר שנתניה הגיעה לסיכום עקרו ני מול הקבוצה הבלגית על מכירת השחקן בן ה ,21 והיא צפויה להרוויח מהעסקה סכום נכבד שמוערך ביותר ממיליון יורו וחצי. היא גם תשאיר לעצמה אחוזים ממכירה עתידית.

בשלוש העונות האחרונות הפך מלדה לשחקן קבוע בסגל של היהלו מים, וקודם מאוד על ידי המאמנים הקודמים של הקבוצה, סלובודן דרא

פיץ' ושי ברדה. רק השנה הגיעה הפ ריצה הגדולה שלו, ומתחילת העונה הוא כבש כבר שבעה שערי ליגה.

בנתניה סימנו מחליף אפשרי למ לדה. מדובר בלא אחר מאשר חלוץ מכבי ת"א איתי שכטר, שעשוי לע זוב את הצהובים. כבר לפני חודשיים פרסמנו לראשונה כי השחקן בן ה 33 מעוניין לפרוש בשורות היהלומים.

 ?? צילום: דני מרון ?? אזולאי במדי בית"ר
צילום: דני מרון אזולאי במדי בית"ר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel