Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

ראשון - 17.01.2021

- יום

גדי היום אתם מרגישים מותקפים, ולא מבינים מה קרה לאווירה הנעימה שהיתה. חפשו דרך לשחרר את הכעסים ולא להפנימם, כפי שאתם רגילים לעשות. צפויה הצלחה חומרית בעקבות ניהול נבון של משא ומתן.

דלי אתם לומדים להעריך מחדש את סבלנותכם. בעיות רגשיות מעוררות בכם הרהורים נוגים. נסו להתעלם מדעתם של אחרים עליכם, בעיקר מבעלי אינטרסים. הרקיע מעודד החלטיות, שמביאה ניצחון ודוחה את ההססנות.

דגים שמרו על פרופיל נמוך. הרוחות בעבודה סוערות ואין טעם להיקלע לעין הסערה, למרות הפיתוי. דעתכם חשובה, אבל הביעו אותה רק במקרה חירום. הרומנטיקה בשלה להתחלות חדשות, שפונות לעתיד בתקווה גדולה.

טלה תרגלו חיסכון בכספים, מצבכם לא מאפשר בזבוז. למדו להציב גבולות ולעשות בחירות המתאימות למצבים המשתנים. הרקיע מרעיף ברכה ומזל על אלה השואפים לשלוט בחייהם, מבלי להיות תלויים באחרים.

שור היחסים במשפחה מטרידים. מישהו רותח כי נדמה לו שלא מתייחסים אליו מספיק יפה, ואילו לכם יש הרגשה שאתם אלה שנדחקו לפינה. נראה שאין מנוס, והגיע הזמן לדון בנושא. אל תחששו יותר מדי מהתוצאות.

תאומים הרצון שלכם לפתח קשר חדש מתקדם באיטיות רבה. שפרו את התקשורת והבהירו את הרגשתכם לנוגעים בדבר. תגובות טובות יותר יתקבלו אם תצליחו להעביר את המסר שלכם בצורה חכמה ולא מאיימת.

סרטן הירח שליטכם רומז על ביקורתיות יתר שאתם מסגלים. קניות לא הכרחיות עלולות להכביד תקציבית, אף כי המצב הכללי ישתפר מאוד בעתיד. הפנימו כי תכנון מראש ימנע לחץ. נושא שהזנחתם זקוק לבדיקה מחדש.

אריה לחץ מופעל עליכם בגלל נסיבות חיצוניות. ברור לכם שלא תוכלו לשנות את מה שכרוך בהחלטות של אחרים בקשר לענייניהם. ובכל זאת, כנגד כל הסיכויים, אתם מנסים. בערב אתם צפויים להפתעה מחבר מהעבר.

בתולה משוב חיובי מאדם בעל השפעה מעלה את המורל. אתם מרגישים צורך להתבלט ולבטא את כישוריכם. הפעילו קשרים אישיים לצורך קידום בעבודה. בעסקים ייתכן כי בימים אלה תצטרכו לשלוף ציפורניים.

מאזניים אתם משתדלים יותר מדי. שחררו לחץ וזרמו עם מה שקורה, בעבודה ובקטע האישי. אתם מרגישים אשמים כי נראה שהסבלנות נטשה אתכם, אך הדבר אינו מדויק. היום אתם מושפעים מהלב ולא מההיגיון.

עקרב הקריירה תובענית מאוד. אתם מתלבטים לגבי מישהו שפגשתם, וקשה לכם להחליט אם חיבור בעיתוי הזה הוא הדבר הנכון. רצוי לדחות את ההחלטה. המצב אינו בשל עדיין. הרקיע רומז: תנו למישהו אחר להוביל.

קשת בעבודה ובעסקים צריך לתכנן היטב ולהקפיד על כל פרט. בני הזוג מפתיעים ואתם משתפים פעולה. אווירה רומנטית פותחת פתח לחוויות משותפות שעשויות להימשך לתוך הלילה. אל תחשבו על מחר! לכו עם זה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel