Israel Hayom

לאציו הביסה את רומא בדרבי

- דור הופמן ושי ארצי

הדרבי הראשון בהיסטוריה שנערך ביום שישי היה גם אחד החד צדדיים ביותר בשנים האח רונות, כשלאציו הביסה את רומא 0:3 והתקרבה לכדי שלוש נקודות מהיריבה העירונית. צ'ירו אימו בילה כבש את ה 12 שלו העונה, ולואיס אלברטו הוסיף צמד.

הערב, אנטוניו קונטה ינסה להשיג ניצחון ראשון על יובנ טוס כמאמן, כשאינטר תארח את הגברת הזקנה ללא פאולו די באלה, אלכס סנדרו, קוואדרדו ודה ליכט. "זה יהיה קרב בין שתי קבוצות ששואפות העונה לדברים גדולים", אמר מאמן אינטר.

גרמניה. באיירן מינכן תוכל להגדיל היום מול פרייבורג את הפער בפסגה, לאחר שכל הדולקות אחריה איבדו נקודות בסוף השבוע. בורוסיה דורטמו נד אמנם חזרה מפיגור ביתי מול מיינץ, אך מרקו רויס החמיץ פנדל לקראת הסיום והשאיר את התוצאה על .1:1 ר.ב לייפציג איבדה נקודות שבוע שני בר ציפות, כשסיימה בתיקו 2:2 מול וולפסבורג בזכות שער שוויון של ווילי אורבן בדקה ה .54

ביום שישי באייר לברקוזן ספגה את הפסדה השלישי באר בעת המשחקים האחרונים - 1:0 לאוניון ברלין המפתיעה, שלה כבש את שער הניצחון סדריק טושר. הופנהיים )מונאס דאבור הוחלף בדקה ה (80 סיימה ב 0:0 מול ארמיניה בילפלד.

הולנד. ויטסה ואלי דסה 90) דקות( הביסו 1:4 את אמן וטי פסו למקום השני עד הקלאסיקר בין אייאקס לפיינורד הערב. עם ערן זהבי בעשר הדקות האחרו נות, פ.ס.וו גברה 3:5 על ספרטה ועלתה למקום השלישי.

בלגיה. מכבי נתניה הודי עה בסוף השבוע על מכירתו של יונס מלאדה לגנט תמורת סכום שמוערך ביותר ממיליון וחצי יורו. החלוץ, שהוצג בק בוצה הבלגית באופן רשמי ביום שישי, חתם לארבע עונות וחצי, והוא צפוי להשתכר כ 200 אלף דולר בעונה.

היהלומים גיששו לאחרו נה אצל איתי שכטר, שכידוע מאוכזב ממעמדו במכבי ת"א, אך בנתניה יודעים שאין ודאות לגבי שחרורו של החלוץ משורות האלופה, ולכן בודקים אופציה של חלוץ זר וכן אפשרות של צירוף קשר.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel