Israel Hayom

התואר הראשון והאחרון של בארסה?

- סאל אמרגי

לברצלונה יש סיכוי רב לזכות הלילה בתואר הראשון ואולי גם האחרון שלה לעונה הנוכחית. הקבוצה של רונאלד קומאן תתמודד מול את לטיק בילבאו החדשה של מרסליניו בגמר הסופר קופה הספרדי, שהוא יותר מעוד משחק ולאו דווקא בגלל התואר.

אף שהסופר קופה הוא תואר מינורי למדי בספרד, בעידן פוסט ההשפלה מול באיירן מינכן ובתוך משבר עמוק במועדון בלי ראש, כל תואר הוא חיוני. יותר מיוקרה, מדובר בזריקת תקווה, גאווה וביטחון עבור קבוצה שעדיין שבורה וצריכה להאמין בעצמה.

כפי שקרה בכל משחק בעשור האח רון ועוד יותר בעונה הראשונה של הבנייה מחדש, בארסה תלויה בלאו מסי. במקרה הזה לא רק אם יבקיע ויבשל, אלא אם בכלל ישחק.

הארגנטינאי, שהשמחה שבה לפניו בשבועות האחרונים, פצוע ועדיין אינו כשיר במאת האחוזים.

נכון שבחצי הגמר מול ריאל סו סיאדד המצוינת ברצלונה ניצחה בפנדלים בלעדיו, אך כולם יודעים שבלי מסי לבילבאו יש יותר סיכוי. "עם לאו הקבוצה חזקה יותר", אמר קומאן בדעה המשותפת לו ולמרסלי ניו, "יש לו יצירתיות ויעילות שלפ עמים חסרות לנו".

המאמן הספרדי המוערך עשה את בכורתו על הקווים של בילבאו לפני שבועיים מול ברצלונה. זה נגמר בה פסד עם הופעה גדולה של מסי, אך הזמן, ובעיקר הניצחון על ריאל מד ריד בחצי גמר הסופר קופה, הוכיחו שלבאסקים יש עוד הרבה מה להציע.

בארסה ממשיכה בלי נשיא קבוע לפחות עד חודש מארס, שבו אולי ייערכו הבחירות שנדחו מ 24 בינואר בשל מגיפת הקורונה. הנשיא של הנה לת המעבר, קרלס טוסקטס, נפגש עם שלושת המועמדים שנותרו במרוץ - ז'אן לאפורטה הפייבוריט, ויקטור פון וטוני פריישה, והם הכריעו שלא לה ביא בינואר את הבלם אריק גרסיה.

אף שקומאן ביקש אותו מאז שה גיע והתעקש עוד יותר אחרי הפציעה של ג'רארד פיקה, ברצלונה לא תנהל משא ומתן עם מנצ'סטר סיטי עבורו מסיבה פשוטה ועצובה: בקופה של אחד המועדונים הכי גדולים בעולם פשוט אין כסף.

גביע. שון וייסמן נכנס כמחליף ובישל בניצחון 1:4 של ויאדוליד על פניה דפורטיבה. הערב :(22:00) ברצלונה ואתלטיק בילבאו בגמר הסופר קופה

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel