Israel Hayom

"הכל מבוסס על המציאות"

רגע אחרי שגילם ב"חזרות" את הבעל הנבגד של אגם רודברג, השחקן אודי פרסי משחק בסאטירה הפוליטית "מותק בול באמצע", שמשודרת מדי ערב בכאן 11

- ערן סויסה

אודי פרסי )38( שיחק בלא מעט סרמ טים וסדרות, אבל נראה שהפנים שלו הפכו מוכרות רק לאחרונה בזכות התמ פקיד של רעות, בן הזוג של אגם רודברג, בסדרה "חזרות". עכשיו, רגע אחרי ש"חזרות" ירדה, הוא מככב בסדרה "מותק בול באמצע" בכאן ,11 הסאטירה הפוליטית החדשה של יוצר "פולישוק", שמואל הסמ פרי, שמשודרת מדי ערב עד הבחירות.

פרסי מגלם את דמותו של ג'וליאנו, העוזר הפרלמנטרי של חברת הכנסת מותק, פליטת ריאליטי שנקלעת לכנסת, שהוא בפועל בכלל לוביסט. "הדמות שלי מבומ ססת על סיפורים אמיתיים, דברים שקרו, אבל מובן שמתרחקים טיפה מהמקור וממ שנים שמות", הוא מספר. "בסדרה יש המון ביקורת על האנשים הכי חזקים שאנחנו בחרנו בהם. יש שם כסף, אינטרסים ושמ ליטה - וכשכל אלה מתחברים, הם מנצחים את השליחות של שליחי הציבור שלנו".

אתה חושב שצפייה בסדרה עשויה להשפיע על הבוחר?

"לא, לצערי לא. דברים הרבה יותר נומ ראים קורים במדינה שלנו ולא מזיזים לאף אחד. קשה לי להאמין שאנשים ישנו את ההצבעה שלהם בגלל הסדרה". איך אתה מסכם את חוויית "חזרות"? "לא ידענו שזה יהפוך לקונצנזוס. חשבנו שזו תהיה סדרת נישה. כולנו הופתענו מההצלחה".

מה שקרה אחרי, עם פרשת ארז דריגס, היה פחות נעים.

"הלב שלי והאינסטינק­ט שלי זה לשלוח חום ואהבה לנפגעות. אנחנו צריכים להיות קודם כל בצד של הנפגעים. עם זאת, ארז התנצל, נתן ראיון מאוד יפה לדנה וייס וביקש את האפשרות שייתנו לו להחלים. משפט השדה שמתחולל בחוץ זה משהו שיכול להקשות עליו לעבור את זה. ארז עושה את התיקון, וצריך לתת לו הזדמנות". איך עברה עליך שנת הקורונה? "מצד אחד אכלתי את הכאפה של החיים, אבל מהר מאוד התאפסתי על עצמי. לשמחתי, בגלל שהצפייה בטלמ וויזיה עלתה - היו יותר אודישנים והיתה לי יותר עבודה כי אני גם מכשיר שחקנים לאודישנים. הקושי היה להיות בבית עם הילדים ועם אשתי ולנסות לשלב הכל, אבל זה גם קירב בינינו".

 ??  ?? פרסי ב"מותק בול באמצע"
פרסי ב"מותק בול באמצע"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel