Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 16.03.2021

גדי

סטורן מקיים קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב ונוס. מישהו קרוב אליכם שופך את הלב ומבקש עצה. היזהרו בדבריכם כדי שלא תמצאו את עצמכם על "כס הנאשמים" אם הדברים לא יתפתחו לכיוונים הרצויים.

דלי

אוראנוס צופה יום מורכב ועתיר ניגודים. בעבודה צפוי יום קשה, אך בתחום החברתי צפויות התרחשויות נעימות עם סיכוי כלל לא רע להתפתחות רומנטית. צפויה אנרגיה טובה, וזה הזמן לאמץ חיית מחמד.

דגים

שיתוף פעולה משפר את האווירה הכללית. תחום הקריירה מחייב תשומת לב והתארגנות מהירה ויעילה. אם לא תפעלו עכשיו, תחושת המרץ והעשייה עלולה להתמוסס וחבל. זוהי ללא ספק שעת כושר להתקדם.

טלה

מארס, שהוא הכוכב שמייצג את מזל טלה, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו ונפטון. עליכם להתמיד ולשמור על פרופורציות. ה"פתיל" שלכם קצר ואתם מתחממים במהירות בגלל שטויות. כדאי להירגע.

שור

ונוס, שהוא הכוכב שמייצג את מזל שור, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב סטורן. אתם מכירים מישהו חדש שגורם לכם להרגיש פרפרים בבטן וריגושים. הרומנטיקה מככבת ומשפיעה עליכם לחיוב.

תאומים

מרקורי, שמייצג את מזל תאומים, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב יופיטר. מישהו שנמצא במרחקים (חו"ל?) גורם לכם רוגז ותסכול. נסו ליהנות מבילוי בחברת אדם שיש לכם רגשות מעורבים כלפיו.

סרטן

הירח, המייצג את מזל סרטן, מקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים אוראנוס ומארס. הצורך שלכם בשינוי גורם לכם להרגיש חוסר מנוחה. במהלך היום אתם צפויים לשוחח עם מישהו שאתם מעריכים את דעתו.

אריה

השמש (שליטת מזל אריה) מקיימת קשרים קוסמיים עם הכוכבים יופיטר ומרקורי. אתם נוכחים לדעת שיש לכם חברים טובים שמנסים לעזור לכם. קשר משמעותי מתחיל לאט ובשקט עם מישהו שאינכם אדישים כלפיו.

בתולה

מרקורי, שהוא השליט האסטרולוגי של מזל בתולה, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב יופיטר. נסו לא ליפול לתוך מלכודות שטומנים לכם טיפוסים מפוקפקים. טיפ היום: אל תיתנו לאחרים לשלוט בכם.

מאזניים

ונוס, הכוכב שמייצג את מזל מאזניים, מקיים קשר קוסמי עם הירח ועם סטורן. הרקיע צופה ניצחון גדול על יריבים ומתחרים, אך במקביל צפויים חיכוכים עם המשפחה הקרובה. נסו לא להגיב על כל "עקיצה".

עקרב

מיקומו של פלוטו (שליטכם האסטרולוגי) צופה שאתם חושפים מידע חשוב שקשור למישהו בעבודה. השיקולים שגורמים להעברת האינפורמצי­ה קשורים לנושא הכספים. בתחום האישי אתם מבולבלים, דרוש פסק זמן.

קשת

יופיטר מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מרקורי ונפטון. צפוי לכם יום רגוע. חשוב למצוא זמן לסידור הבית. בתחום הזוגי צפויות מריבות שמתפתחות "ממש מכלום" - נסו לא להסלים את המצב וחכו למחר...

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel