Israel Hayom

שוער גביע טיפוסי

הוא השחקן הראשון שהוחתם בקיץ )"הטוב בארץ מבחינת קלינגר"( ● אחד האנשים האהובים במועדון )"תמיד מכוון ומשרה ביטחון"( ● ולמרות התחלה קשה, בחודשיים האחרונים מדובר במניה הכי בטוחה של האדומים ● אחרי שזכה בהפועל חיפה ובב"ש, ארנסטס שטקוס רוצה להביא את התואר גם להפ

- שי ארצי

השחקנים שהפועל ת"א צירפה בחלון ההעברות של ינואר ללא ספק הובילו לשינוי חיובי בקבוצה, אבל דווקא אחד השחקנים הכי טובים בשורות האדומים בחודשיים האחרונים הוא לא אחד מאותם שחקני רכש, אלא השוער ארנסטס שטקוס.

לא מעט תהיות היו בתחילת העונה סביב הליטאי. האם השוער בן המ53 יוכל להמשיך ביכולת הגבוהה שלו, שהביאה 2019מב לבחירתו כשחקן השנה בליטא? האם הוא מסוגל להמ חזיק את האדומים על כתפיו כשמ סביבו סגל צעיר? ובכן, רגע לפני שהפועל נכנסת לישורת האחרונה במאבק ההישרדות בליגה, אפשר להמ צהיר באופן מלא - "שטקוס הוא מניה בטוחה", כפי שאומרים במועדון.

שטקוס היה השחקן הראשון שניר קלינגר רצה לצרף להפועל וכך היה בקיץ. המאמן יכול להחתים שני זרים בשכר של הליטאי - אחד משני הממ שתכרים הכי גבוהים במועדון - אבל שם את הז'יטונים עליו. קלינגר כמובן מכיר את שטקוס עוד מהימים שהמ חתים אותו לשחק תחתיו בהפועל חיפה, ועד היום, כך מעידים בקמ בוצה, יש ביניהם קשר מאוד מיוחד

וחם. "שטקוס השוער הכי טוב בארץ מבחינת קלינגר", אומרים בהפועל.

רק ששטקוס, כמו כל הפועל ת"א, לא ממש הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי לאורך הסיבוב הראשון. להוציא משחק אחד שבו הצטיין, השוער לא ממש סיפק את הסחורה. ואם זה לא הספיק, הוא גם נדבק בקורונה.

באותם ימים שלא היה יכול להמ גיע למתחם האימונים והיה בבידוד, שטקוס נהג לשלוח הודעות בקבוצת הווטסאפ של השחקנים ולעודד אותם: "אני סומך עליכם, אתם מנצחים את סכנין".

"רואים שהוא מקצוען"

עם או בלי קשר להודעות, שחמ קנים בהפועל מספרים עליו שהוא אחד האנשים הכי אהובים במועדון. "אם שטקוס צריך משהו, כולם על הרגליים בשבילו", אומרים בהפועל, "הוא תמיד משרה ביטחון. לא מאלה שמדברים הרבה בחדר ההלבשה, אבל כן מדבר ומכוון במגרש".

השחקן ששטקוס מאוד מחובר אליו הוא השוער הצעיר יגאל בקר, שאותו הוא גם חונך, כחלק מהתוכנית של האדומים שסימנו אותו כשוער העמ תיד שלהם. בקר מדבר על הליטאי בהערצה, ומודה על הזכות להתאמן איתו. וזה עוד דבר שכולם מעידים על השוער - מדובר במקצוען.

 ?? צילום:ברני ארדוב ?? עזרא. יצליח להכניע את שטקוס הערב?
צילום:ברני ארדוב עזרא. יצליח להכניע את שטקוס הערב?
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel