Israel Hayom

המתאוששת הרשמית

אסון הקורונה שפקד את ברגמו לא שבר אותה גם כשאיבדה את הכוכב הגדול שלה באמצע העונה, היא מצאה דרך להתייצב אז שפיגור 1:0 מהמשחק הראשון מול ריאל מדריד יפחיד הערב את אטאלנטה? רק שהשופט יאפשר לה קרב הוגן

- דור הופמן

את המסר שלה לקראת משחק הגומלין הערב מול ריאל מדריד 0:1( לספרדים במשחק הראשון), העבירה אטאלנטה למי שיחזיק הערב במשרוקית: השופט ההולנדי דני מקלה.

"אני מקווה מאוד שנוכל להיות 11 שחקנים במשחק הזה", אמר הקשר מריו פשאליץ', "אנחנו רוצים לנסות לעבור אותם, אבל נוכל לעשות זאת רק אם יהיו הקבוצה שלו באה למדריד לתקן.

בעל כורחה, וכמו כל ברגמו, אטאלמ נטה עברה בשנה האחרונה שיעור מזורז בהתאוששות. במ72 במארס ,2020 בכתמ בה שפורסמה ב"ניו יורק טיימס", הוגדרה העיר כראשונה מחוץ לאסיה שנכנעה כולה לקורונה. כמה ימים קודם לכן חצה מספר המתים את ,1,000מה ולמשחק מול ולנסיה בשמינית גמר ליגת האלופות במ91 בפברואר היה חלק גדול בכך.

הוא כונה "פצצה ביולוגית" ובדיעבד התברר שמ%02 מהנוכחים במפגש ההוא בסן סירו סבלו מסימפטומים קשים. הבמ רגמסקים, אנשים חזקים שמטפסים מהמ עיר התחתית לעילית, לא נשברו. הם התארגנו מחדש, התנדבו, עבדו, והצליחו לייצב את המצב. גם אטאלנטה תרמה את חלקה, וכך נוצר חיבור חזק מתמיד בין התושבים למועדון הכדורגל.

הרבה בזכות זה, אטאלנטה לא נשארה סיפור סינדרלה על קבוצה קטנה שהגיעה לרבע גמר הצ'מפיונס והפסידה בשניות הסיום לפ.ס.ז'. במקום לשקוע לתהומות האסון שעבר על העיר שלה כפי שרבים ציפו, היא המשיכה לייצר גם העונה את הכדורגל ההתקפי והייחודי שלה.

מכונה התקפית משומנת

את העונה פתחה עם שלושה ניצחונות שבהם כבשה 17 שערים, בליגת האלומ פות התאוששה מהפסד ביתי 5:0 מול לימ ברפול עם ניצחון 0:2 באנפילד, והיא גם האחרונה שגברה על אייאקס באיזושהי מסגרת – 0:1 בדצמבר באמסטרדם.

נכון להיום, אטאלנטה היא קבוצת ההתקפה השנייה בטיבה בליגה אחרי אינטר, ושוב בשמינית גמר ליגת האלומ פות – שוב מול קבוצה ספרדית. ואת כל זה עשתה כשבאמצע העונה איבדה את הכוכב הכי גדול שלה, פאפו גומס, שנקלע לסכסוך עם ההנהלה ועזב לסבימ ליה, וכשהשחקן השני הכי חשוב, יוסיפ

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel