Israel Hayom

"גביע ימתיק את העונה הזו"

הפועל חיפה תשחק בפלייאוף התחתון, אבל הבעלים יואב כץ מאמין שקבוצתו מסוגלת להדיח הערב את מכבי ת"א בשמינית הגמר: "הוכחנו שאנחנו מסוגלים"

- ליאב נחמני ושי ארצי

פעמיים העונה נפגשו הפועל חיפה ומכבי ת"א בליגת העל ובשני המקרים ניצחו הצהובים, אם כי זה לא היה בצורה משכנעת. בצד האדום של הכרמל מקווים שהפעם השלישית, במסגרת שמינית גמר הגביע, תסתיים בצורה אחרת.

"שיחקנו פעמיים מול מכבי ת"א. בפעם הראשונה החלטת שיפוט מפומ קפקת מנעה מאיתנו ניצחון, במשחק השני החלטת שיפוט היתה אחראית לכך שלא יצאנו לפחות עם נקודה", אמר הבעלים יואב כץ והוסיף: "אני מקווה שהפעם גם המזל יהיה איתנו, אבל הוכחנו בשני המשחקים מולם שאנחנו יכולים לעשות את זה".

רק בשבת האחרונה נקבע סופית כי חיפה תשחק בפלייאוף התחתון והגביע יכול להיות סוג של פיצוי על עונה פחות טובה בליגה. "גביע ימתיק את העונה הזו, אבל הוא כמו הר גבוה וכרגע אנחנו עוד לא שם", הסביר כץ, "אם נגיע לשם זו בהחמ לט תהיה סיומת טובה לעונה, אבל זה עוד רחוק".

בתוך כך, המאמן חיים סילבס יפתח בהרכב עם אלון תורג'מן שחוזר מהרחקה. וויליאם אגאדה ייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים.

בצד הצהוב, מכבי ת"א תגיע הערב בסגל חסר, אבל בקריית שלום יודמ עים היטב שזה לא ישמש להם תירוץ במקרה של הדחה. צמד המגנים אנמ דרה ג'ראלדש ואנריק סבוריט ייעדר בגלל פציעות והם מצטרפים ליונתן כהן, דן גלזר ועדן קארצ'ב. אלכסנדר פשיץ', שמחלים מקורונה, יחמיץ גם הוא את המשחק.

סכנין מחכה לנורדיה

בני סכנין תארח את בית"ר נורדיה ירושלים מליגה א', לראשונה העומ

נה מול קהל ביתי באצטדיון דוחא. השוער מחמוד קנדיל סובל ממתיחה במפשעה ונמצא בספק גדול. אם לא יוכל לשחק, יוצב במקומו רמי חמאמ דה. "אסור לנו להקל ראש בנורדיה, הם קבוצה טובה", אמרו במועדון.

הראשונות לעלות

העונה הנפלאה של בית"ר ת"א/ בת ים ממשיכה גם בגביע המדינה. הקבוצה של עמיר נוסבאום העפילה לרבע הגמר אחרי 1:3 בקרב על טהרת הליגה הלאומית נגד הפועל ר"ג.

האורדונים עלו ליתרון מפנדל של מיקו ממן, אבל עוד במחצית הראשונה גיא מזרחי ויניב מזרחי, הפכו את התוצאה עם שני שערים תוך שתי דקות. המגמה נמשכה גם במחצית השנייה ות"א/בת ים השיגה את השער השלישי מרגלי אמיר ברקוביץ' אחרי מבצע אישי של בר כהן.

קבוצת הבת של מכבי ת"א עולה לשלב הבא בצדק, ואם הצהובים לא יפסידו להפועל חיפה, אולי עוד נקבל מפגש מסקרן בין שתיהן.

עוד אתמול: מוליכת הליגה הלאומית הפועל ירושלים נקלעה להארכה מול הפועל כפר שלם באמ צטדיון גרונדמן. אוהד חזות קבע ,0:1 דקה אחת בתוך ההארכה )91( ושלח את כפר שלם לרבע הגמר.

 ?? צילום:אודי ציטיאט ?? שחקני בית"ר ת"א/בת ים חוגגים
צילום:אודי ציטיאט שחקני בית"ר ת"א/בת ים חוגגים
 ??  ?? סילבס וכץ. יחוללו סנסציה?
סילבס וכץ. יחוללו סנסציה?

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel