Israel Hayom

מצאו את המסלול הנכון

ישראל סטארט־אפ ניישן חגגה עם מאדס שמידט שזכה בקטע השישי במרוץ טיראנו־אדריאטיקו ● שרי פרידהאם, שחוותה ניצחון ראשון כמאמנת בקבוצה: "זה ציון דרך עבורי" ● בשבת: עומר רובינשטיין וכריס פרום יזנקו לוואלטה קטלוניה

- אלי שטרן

ישראל סטארט־אפ ניישן העלתה אתמול הילוך ובהתאם גם את רף הציפיות מהעונה הקרובה, אחרי שמאדס שמידט, הרוכב הדני של הקבוצה, ניצח את הקטע השישי במרוץ איטלקי טיראנו־אדריאטיקו.

הניצחון של שמידט - שלבש את החולצה הירוקה ששמורה למטפס הממ צטיין - החל כמה קילומטרים לאחר הזינוק, אז יצא לבריחה שהחזיקה מעמד 146 ק"מ 3:42.09( שעות). קטע הסיום היה דרמטי והוכיח כמה דברים מהותיים עבור סטארטמ אפ ניישן - יש לה רוכבים שמסוגלים לנצח קטעים צמודים בעליות גם בלי כריס פרום ויש לה ישמ ראלי צנוע שהציג אתמול יכולת מרמ שימה - גיא ניב. הישראלי נשאר צמוד לגלגל של שמידט והוביל אותו לעמ מדת הניצחון, יום אחרי שהרוכב הדני ניסה לנצח את הקטע החמישי בבריחה לפלוטון. שלשום הוא נתפס חמישה קילומטרים לסיום, אתמול זה עבד לו כמו שעון גם מול רוכב ענק דוגמת ג'וליאן אלאפליפ. "נלחמתי על זה", אמר מאדס בסיום, "כששמעתי באוזנייה שהפלומ טון ויתר על המרדף אחרימ נו אמרתי לעצמי שאני חייב לנצל הפעם את הבריחה. זה הניצחון הכי גדול בקריירה שלי וזה ניצחון ענק עבור הקבוצה ובמיוחד לחברים שנתנו כאן עבורי הכל".

לצידו של מאדס נרשם אתמול רגע מרגש לא פחות. שרי פרידהאם, הדיירקטורי­ת הספורטיבית של הקבומ צה, לא הסתירה (ובצדק) את השמחה כששמעה ברכב המרוץ את שמו של הממ נצח. "היה מעט מביך לראות את התגומ בה שלי, אבל באמת התרגשתי", אמרה פרידהאם, "אנחנו קבוצה של אנשים אמוציונלים שכל ניצחון, כל הישג גורם לנו גאווה עצומה. עבורי ניצחון ראשון לאישה בתפקיד כזה הוא ציון דרך. אני מקווה להגיע לרגע שלא ישפטו אותי כאישה אלא ביחס לרמתי המקצועית".

היום ,14:30( יורוספורט) ייערך הקטע השביעי ואחרון נגד השעון למרחק 10 ק"מ.

למרות הכושר הנהדר שבו נמצא גיא ניב, בקבוצת סאן נראה שמתקרבים להמ כרעה לגבי זהות הרוכב הישראלי שימ שתתף בטור דה פראנס. ההרכב אמנם רחוק עדיין מלהיות סגור, אבל נראה שעומר גולדשטיין, אלוף ישראל ומי שסיים נפלא את העונה שעברה, יהיה זה שיעבוד עבור פרום שמחפש את הזכייה החמישית שלו בטור.

גולדשטיין ופרום נפגשו כבר העונה בטור האמירויות השטוח, שאינו מייצג את יכולותיו של רוכב העל שהצטרף השנה לסאן, אבל המבחן שאליו ייגשו החל משבת הקרובה - וואלטה קטלוניה - כבר יסמן באופן מובהק יותר עד כמה גולדשטיין מוכן לטור הצרפתי.

עף: הפועל כפ"ס ומכבי ת"א בגמר גביע המדינה

הפועל כפ"ס ומכבי ת"א ייפגשו ביום חמישי )20:45( בגמר גביע המדינה בכמ דורעף. כפ"ס טיילה עם 0:3 מול מ.ס עילבון ‪,)14:25 ,13:25 ,17:25(‬ מכבי גברה באותה התוצאה על הפועל הממ עפיל ‪.)18:25 ,23:25 ,15:25(‬

 ??  ??
 ?? צילומים: אי.פי.אי ?? שמידט חוצה ראשון ורץ לחגוג על הפודיום
צילומים: אי.פי.אי שמידט חוצה ראשון ורץ לחגוג על הפודיום
 ?? צילום: נועה ארנון ?? שרי פרידהאם
צילום: נועה ארנון שרי פרידהאם

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel