Israel Hayom

"בחולון תמיד מראים אהבה"

די.ג'יי קנדי הרגיש בבית בעונה היחידה עם הסגולים ● אבל הערב הוא בא לנצח אותם עם קרשיאקה בליגת האלופות

- יעקב מאיר

15 במאי ,2014 במשחקו האחרון בהפועל חולון, די.ג'יי קנדי עומד על קו העונשין בשניות האחרונות של משחק מס' 4 ברבע גמר הפלייאוף מול הפועל ירושלים ומחטיא זריקה מכריעה. חולון מפסידה 75:74 ומודחת.

קנדי נכנס שפוף לחדר ההלבשה, אבל אלפי אוהדים יורדים לפרקט וחלקם שולפים אותו בחזרה למג רש. הוא מונף על הכתפיים והקהל שר ומעודד אותו. קנדי המופתע החל לבכות.

"לא אשכח לעולם את הרגע הזה", הוא מתר גש בראיון ל"ישראל היום", "תחשוב, הח טאתי זריקת עונשין מכריעה במשחק הכי חשוב של העונה, ובכל זאת האוהדים חיבקו אותי. זו היתה עונתי הראשונה מחוץ לארה"ב והקהל היה משהו מיוחד עבורי. אוהדים מדהימים. לא חשב תי שאראה דבר כזה".

המשחק שלכם בחולון יהיה הראשון עם קהל מאז הקורונה?

"זה נהדר. האוהדים שלהם מש פיעים מאוד ויכולים לעשות עבורם את ההבדל. אני כבר מחכה לראות אותם ואת האנשים שאני מכיר, הם תמיד מראים אהבה".

קנדי (31) שיחק בחולון רק באותה עונה, ולמרות שלא היה שותף להישג גדול, זכור לטובה במועדון הסגול ובקרב האוהדים, בזכות האופי החיובי, המחויבות וכמובן גם יכו לת מקצועית משובחת 11.2) נקודות ו 5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק(.

"מוכנים לקרב"

מבחינת קנדי, העונה בארץ היתה הרבה מעבר לכדורסל. "ישראל היתה אחד המקומות שהפך אותי למה שאני. הרגשתי בבית. בישראל לא נשים אכפת ממך. אהבתי את התר בות, את השבת. לשחק אצלכם היה מאוד משפחתי בשבילי".

אז יש סיכוי שתחזור מתישהו לשחק בישראל, אולי אפילו בחולון? "אין לדעת. אני אוהב את יש ראל ותמיד מספר לכולם עד כמה זה מקום טוב. אשמח לחזור בעתיד".

את ההיכרות שלו עם הכדורסל היש ראלי עשה קנדי כבר בעונת ,2011/12 כש חתם בקליבלנד קאב לירס ושיתף פעולה בשני משחקים עם עומרי כספי. "הוא בנאדם נהדר. הוא לימד אותי הרבה דברים. הכי אפיינה אותו העבודה הקשה, הסתכלתי מהצד וראיתי איך מתנהגים מקצוענים".

מאז עזב את חולון, עבר קנדי ברוסיה, בגרמניה, בסין, באיטליה, באוסטרליה ולא השתקע בשום מקום עד שחתם בספטמבר 2019 בקרשיאקה והפך לאחד השחקנים המוערכים במועדון הטורקי. בקיץ האריך את חוזהו עד 2022 והערב הוא פוגש את האקסית בשלב 16 האחרונות בליגת האלופות.

"חולון בכושר טוב מאוד, יש להם שחקנים טובים והרבה שחקנים שאני מכיר כמו כריס ג'ונסון. גם אנחנו בעונה טובה מאוד )מקום שני בליגה הטורקית, מעל פנרבחצ'ה; י"מ(, אז אני בטוח שיהיה משחק חזק ואנחנו מוכנים לקרב".

 ?? צילום: אתר פיב"א ?? די.ג'יי קנדי. מחכה לפגוש את אוהדי הפועל חולון
צילום: אתר פיב"א די.ג'יי קנדי. מחכה לפגוש את אוהדי הפועל חולון
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel