Israel Hayom

תלונה ראשונה נגד משי זהב: "תקף אותי מינית במקווה כשהייתי בן "14

המתלונן היה בן 14 כשהותקף מינית לכאורה על ידי יו"ר זק"א: "לא הבנתי שאני מנוצל ובאתי אחריו" ● דיווח: אישה טענה כי נאנסה לפני ארבע שנים בירושלים

- איציק סבן

אחד ממשתתפי תחקיר "הארץ" נגד יהודה משי זהב התייצב אתמול ביחידה הארצית לחקירות ומסר תלונה נגד משי זהב, שבה טען כי נוצל על ידיו מינית כשהיה בן .14

מדובר במקרה שחל עליו חוק ההתיישנות, אולם הפרטים שמסר - כולל עדויות התומכות לכאורה באט מיתות דבריו - יכולים לסייע לחוקרי המשטרה לשרטט דפוס התנהגות של משי זהב בשנים האחרונות, שבהן נטען כי תקף קטינים וקטינות במגזר החרדי.

בימים האחרונים פנו חוקרי המשטט רה למי שטוענים כי נפגעו על ידי יו"ר זק"א, חלקם לפני שנים רבות, כשהיו קטינים. הבחור שהתייצב אתמול בפני החוקרים אינו חרדי כיום, ולווה לחדר החקירות על ידי צביקי פליישמן, סמנכ"ל החקירות בארגון "מגן" המלווה שניים שנפגעו לכאורה על ידי משי זהב. לטענתו, משי זהב פגע בו מינית בכמה הזדמנויות. בשיחות עם עיתונאים תיאר את חששו להתלונן בזמן אמת פן יבולע לו, הן מצד אדמו"רים ורבנים במגזר והן מצד משי זהב בעצמו, שהיה מוכר כדמות חזקה בקרב החרדים ובקרב החילונים.

בתחקיר תואר כמי שהתגורר בילדותו בשכונת מאה שערים בירושלים, ובמט קווה השכונתי בלט בסקרנות המינית שגילה לעומת יתר בני גילו. הדברים הביאו את אנשי הקהילה הקיצונית לאט סור עליו ללכת למקווה השכונתי, והוא "הוגלה" למקווה בשכונה הסמוכה. שם, כשהוא בן 14 בלבד, הכיר מקרוב את יהודה משי זהב. "לא ידעתי אז כלום מהחיים", סיפר בתחקיר, "יהודה היה מגיע בשעות שאני הייתי במקווה והוא התביית עלי". הוא סיפר כי באחד המט פגשים, כשהוא טובל במקווה, משי זהב נכנס אחריו לתוך הבריכה ונצמד אליו כששניהם עירומים. כמו כן, סיפר כי במשך כמה שבועות לאחר אותו אירוע הפציר בו משי זהב לבוא איתו למקוט מות דיסקרטיים, עד שהתרצה. "בתור ילד צעיר עם סקרנות מינית לא הבט נתי שאני מנוצל, ובאתי אחריו", אמר והוסיף: "הוא בן אדם דומיננטי אז אתה לא חושב שזה בעייתי". בתחקיר, וגם לחוקרי המשטרה, תיאר בפרטי פרטים סדרת מפגשים אחד על אחד עם משי זהב בשורת מקומות, בבתים שונים ובט מכוניתו של משי זהב. בתחקיר אמר כי סיפר את אשר חווה באותה עת לרעייתו, כיום גרושתו.

אתמול פורסם בערוץ 13 כי למשטט רה הגיע מידע על אישה שטענה בפני סביבתה הקרובה כי משי זהב אנס אותה וביצע בה מעשים מיניים לכאורה במלון בירושלים, לפני ארבע שנים. פורסם גם כי ככל הנראה טרם הוגשה תלונה רשט מית בנושא, אך משום שמדובר באירוע שלא חל עליו חוק ההתיישנות, ייתכן שחוקרי המשטרה יעשו מאמץ ניכר כדי לקבל תלונה רשמית בעניין.

 ??  ??
 ?? צילום: אורן בן חקון ?? משי זהב
צילום: אורן בן חקון משי זהב

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel