Israel Hayom

ערב של הפתעות: הפועל עפולה ומ.ס אשדוד עלו לרבע גמר הגביע

ירדן שועה הוציא את בית"ר ירושלים מפיגור מול אשדוד, אבל הבעלים משה חוגג ראה את קבוצתו קורסת, מפסידה 2:1 לאחר הארכה – ומודחת מהגביע ● עפולה מהלאומית הדהימה את יצחק שום וכפ"ס עם 0:3 בדרך לרבע הגמר ● גם מכבי חיפה בשמונה האחרונות אחרי 1:2 על מכבי פ"ת

- שי ארצי, ליאב נחמני ואלי שטרן

נגמרה העונה. בגביע לא צריך להיות טוב יותר כדי לעבור שלב. בגביע צריך להיות נחוש, יעיל, להחזיק מעמד כשצריך, ובסוף בסוף, לא משנה איך, להמשיך הלאה. וזה בדיוק מה שמ.ס אשדוד עשתה לבית"ר ירושלים בטדי - יצאה משם עם הכרטיס לרבע הגמר.

הקבוצה של רן בן שמעון, שללא ספק נחשב לאחד ממאמני העונה, עלתה ליתרון מפנדל של רועי גו רדנה. היא נתנה לירושלמים לש לוט וניסתה לצאת למתפרצות, אבל אחרי דקות ארוכות שבית"ר היתה מסוכנת, היא גם הצליחה להשיג את השוויון משער נהדר של החלוץ ירדן שועה.

בית"ר, ללא סלובודן דראפיץ' שהורחק, פתחה את המחצית הש נייה חזק יותר והגיעה למצבים טו בים של אביאל זרגרי ומתאוסיניו, אבל בהמשך גם אשדוד היתה מסו כנת, והשוער איתמר ניצן סיפק את אחת מהצלות העונה - ששלחה את הקבוצה שלו להארכה.

בפתיחת 30 הדקות הבאות בעט שלומי אזולאי כדור שפגע בסנ טיאו אוקמפוס וחדר לרשת של ניצן. בית"ר ניסתה להגיב אך ללא הצלחה - והיא רושמת עוד פרק עגום בעו נה החלשה שלה, עם הדחה כואבת מגביע המדינה כבר בשמינית הגמר.

בשבת תהיה לצהובים שחורים הז דמנות אולי להציל את העונה הזאת, אבל היא לא תלויה בעצמה במאבק על הפלייאוף העליון בליגת העל. אם אוהדי בית"ר ירושלים היו יכו לים, הם היו עושים "מחק" על כל עונת .2020/21

עפולה אקספרס. לפני שנכנסו לראשונה אחרי שנה ליציע ה"ביתי" שלהם באצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת, אוהדי הפועל כפ"ס נחלקו לשני מחנות. חלק אחד היה בטוח שה פועל עפולה בשמינית גמר גביע המדינה היא קבוצה במתנה, שאפ שר להתאושש על חשבונה ולדלג בנעימים לרבע הגמר, ועוד בעונת נפל כזאת. החלק השני קיווה להפסד מהיר, שיאפשר לחזור ולהתרכז במ

שימה האמיתית - הישרדות בליגת העל. מה יצא בסוף? כפ"ס התבזתה עם תבוסת 3:0 מהדהדת למדורגת תשיעית בליגה הלאומית, שחייכה כל הדרך לתהילה.

כפ"ס לא היתה ראויה לנצח בשום שלב, ונחלצה מספיגה מוקדמת רק בזכות שוערה מתן זלמנוביץ'. בתום 0:0 ב 90 דקות, המשחק נכנס להארכה - ואז הקבוצה של המא מן הצעיר רומן זולו רק התעוררה. גיא דהן, נתנאל גולדמן ועמית מור כבשו וסגרו 30 דקות חלומיות של עפולה וביזיוניות במיוחד של כפ"ס ומאמנה אלישע לוי. ראוי שמי שבנה בכפ"ס את הסגל הגרוע הזה ייקח את הקיץ הקרוב כדי לחשוב על העתיד שלו בענף. אצילי התעורר. הפתיל של עומר אצילי נדלק ברגע שהגיע למכבי

חיפה. היה ברור שבשלב כלשהו הוא יתפוצץ. זה לקח לו קצת זמן, אבל הוא הגיע למקום שבו לירוקים לא היתה דרך חזרה. בפיגור של 1:0 למ כבי פ"ת, בשמינית גמר גביע המדינה - דרך ללא מוצא. המאמן ברק בכר זרק אותו לכר הדשא במחצית, ממש כמו "אול אין" על בטוח - וזה קרה. צמד גדול של הקשר, מהפך, ומכבי חיפה ברבע הגמר.

במשחק מול מכבי פ"ת שום דבר לא יכול ללכת בקלות. המלאבסים ניצחו בסמי עופר במסגרת ליגת העל רק בשבוע שעבר, והם כמעט עשו זאת שוב - עד שבא אצילי.

מכבי פ"ת של הגביע היתה הרבה פחות הרפתקנית מאשר במשחק הליגה הקודם בסמי עופר. ברגע שהכחולים הלכו לאחור, הם הזמינו את אצילי, ובסוף הוא גם הגיע.

 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? אצילי. צמד שלו הוביל מהפך נפלא בסמי עופר
צילום: מאור אלקסלסי אצילי. צמד שלו הוביל מהפך נפלא בסמי עופר
 ?? צילום: דני מרון ?? שחקני אשדוד חוגגים
צילום: דני מרון שחקני אשדוד חוגגים
 ?? צילום: דני מרון ?? עטר ושועה מרוסקים
צילום: דני מרון עטר ושועה מרוסקים
 ?? צילום: אלן שיבר ?? עפולה עושה כבוד לליגה הלאומית
צילום: אלן שיבר עפולה עושה כבוד לליגה הלאומית
 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? שחקני מכבי חיפה בטירוף, אתמול
צילום: מאור אלקסלסי שחקני מכבי חיפה בטירוף, אתמול

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel