Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום חמישי - 18.03.2021

גדי

קצב החיים שלכם מהיר מדי אפילו בשבילכם ואתם מתקשים לעמוד בעומס. מגיע לכם להתפנק אחרי ימים של מאמץ רב בעבודה. האושר והעושר שלכם נמצאים בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה יותר.

דלי

יום של חוסר שקט. אתם מתקשים לביא את עצמכם לכדי משמעת ולתפקד במסגרת השעות הרגילות. אל תנסו להילחם ברגשות שלכם. בשעות הערב המאוחרות צפוי מפגש חברתי עם אנשים שלא התראיתם עימם זמן רב.

דגים

סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מקבלים מהחיים את מה שמגיע לכם. אתם שואבים כוחות מבן/ת הזוג ומבני משפחה. הסיטואציה החדשה מחזקת אתכם להמשיך במאבק ההישרדות שאתם נמצאים בו בתקופה האחרונה.

טלה

צפויים לא מעט פיתויים, אבל תעמדו מולם בהצלחה. יש לכם כמה רעיונות מהפכניים בכל הנוגע לעבודה, אבל עדיין מוקדם לדבר על יישום. על מנת להצליח, יהיה עליכם להיזהר שלא להתנשא מעל ראשי יועציכם.

שור

אף שמעורבות כלכלית עם אדם קרוב עשויה להתגלות כהצלחה עסקית ממשית, אל תסמכו על אחרים שיעשו למענכם את העבודה השחורה. קראו גם את האותיות הקטנות בכל נייר שאתם מתכוונים לחתום עליו.

תאומים

עוגמת נפש שורה עליכם מאז שעות הבוקר. מבחינה פסיכולוגית נראה שעייפתם, ועליכם להיות ערניים לעובדה הזאת. שימו לב: זהו עיתוי של הצלחה ואושר, אך גם כזה שמזהיר מפני התנשאות ושחצנות.

סרטן

כל מעשיכם מיועדים כדי לתת ביטוי לרגשות שלכם, אבל איכשהו הדברים לא יוצאים כפי שתכננתם. נראה שהגיע הזמן לשינוי משמעותי, רק אז תיווכחו כי החששות שלכם מיותרים והתגובות שתקבלו יהיו חיוביות.

אריה

אתם מתקשים לקבל תכתיבים מאנשים שאתם עובדים איתם. עם זאת, מישהו צריך לתת את הטון, ופעמים רבות אתם מעדיפים פשוט להיות "ראש קטן" כדי לא לשאת באחריות לתוצאות שנראות לכם לא בטוחות.

בתולה

אתם מנסים להפחית את הביקורתיות שלכם, אבל לא מצליחים. הדבר עלול לגרור אתכם למריבות עם אנשים שאתם אוהבים. הרקיע רומז לכם להקשיב לתחושות הבטן שלכם ולהעדיף אותן על פני שיקולים חומריים.

מאזניים

אתם משקיעים אנרגיה בנושא הזוגיות, ויש תוצאות. הפתיחות והקלילות שבהן אתם מתייחסים לאירועים מביאות לשינוי אצל האנשים שאיתם אתם באים במגע. מקומכם במערכת המשפחתית הרחבה מתבסס.

עקרב

למרות כמה רגעים לא קלים, בסך הכל תתמודדו עם היום הזה יפה. התחלה של קשר רומנטי גורמת לכם להתרגשות ולדפיקות לב. עם זאת, כדאי שתבדקו את סוג הקשר ואם זה באמת מתאים לכם לאורך זמן.

קשת

תקשורת מצוינת מביאה איתה הצלחה בכל התחומים. היו נכונים לשינויים של הרגע האחרון גם בעניינים שנראו לכם סגורים וחתומים. הרקיע מעודד ניתוק מהשפעות קודמות והליכה אל עתיד טוב יותר.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel