Israel Hayom

עומר אצילי חזר לישראל

- אביעד פוהורילס

1 המשחקים האלו בגביע המדינה, עמוק בתוך העונה, אי אפשר ואסור לנתק אותם משלבי ההכרעה על הכתר בליגה. הנה מכבי ת"א שיחקה שלשום בסמי עופר, פיגרה אחרי 4 דקות, והגיבה פעמיים כדי להוביל בדקה .12-ה אתמול הגיעה לסמי מכבי פ"ת, אחת ממחוללי הנזק הגדולים של חיפה העונה, ושוב הובילה כדי להכניס את המער כת של בכר לעמדת הקשב. להדחה אפשרית את מול היו בוודאי השלכות מדכאות להמשך המאבק בליגה, אבל ברק בכר הכניס במחצית השנייה את נטע לביא, דוניו ועומר אצילי.

הבן אדם היה צריך את המחצית העצומה הזאת שלו, כדי לבשר על שובו לכדורגל אחרי היעדרות מעיקה במיוחד. כל הלחץ והכישרון ביחד, התפרצו למחזהששווה 2המציאותרב­ע גמר.

שלנו בכדורגל היא כזאת שמשחק של בית"ר ירושלים בגביע נגד אשדוד, לא משנה מה תהיה תוצאת הסיום - הסיפור שלו יהיה הקבוצה מהבירה. הפעם, לשם שינוי, נשנה את הפ רדיגמה, נשליך הצידה את ההרגלים הישנים, נדבר על אשדוד ונשאיר לסוף כמה מילים על בית"ר, כי כמה באמת אפשר לדבר על הצרה הצרורה הזאת.

אשדוד באה לטדי כשהיא כבר בעיצומה של עונה חלומית. את הפלייאוף העליון היא כבר הבטיחה די מזמן, את כל הגדולות היא ניצחה )מול הפועל ת"א, סוג של גדולה קטנה, חגגה פעמיים(, אבל הני צחון הוא הגדול בהישגיה העונה עד עכשיו. בטדי, נגד בית"ר, במאני טיים, במשחק נוקאאוט. אלה משחקים שבונים מוע דון, נרטיב, חלום. בלי ניצחו נות כאלה - אין על מה לשחק. אבל לרן בן שמעון יש חתיכת קבוצה. ג'ראפי, סבטקוביץ', גו רדנה, אזולאי, דין דוד וכנען, שבטח יהיה יום אחד שחקן גדול.

הצרה של בית"ר שהיא אפילו שיחקהל לא רע, אבל היא לא משדרת לחץ שלא לומר פחד. מאמן מורחק, לסתות שמוטות בתא הכבוד ועוד פגישה, חצי פגישה עם אותה אשדוד בשבת, לקרב על מקום בפלי3 יאוף. בהצלחה. לפני הרבה שנים הגיעה בית"ר למשחק גביע בעפולה. בכניסה למגרש יצא השופט עובדיה צבי מהמונית שהביאה אותו לעמק ונופף לקהל כאילו היה אפיפיור. הצהובים שחורים ניצחו בגול אחד - ועפולה נכנסה לעיתון. אתמול עמד אלי שע לוי בשיא הג'נטלמניות ופרגן לעפולה, שכב שה שלישייה לכפ"ס - אולי הטראומה הכי גדולה בקריירה שלו מאז משחק השרוכים. הפסד כזה לא מוסיף ויטמינים לקרבות הישרדות. איך אומר שומי? חוץ מרכבת עבר עלי הכל. אתמול עברה עליו גם רכבת העמק.

 ??  ?? עומר אצילי. היה צריך את המחצית השנייה העצומה שלו
עומר אצילי. היה צריך את המחצית השנייה העצומה שלו
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel