Israel Hayom

ארץ, עיר - בחירות

ערן זרחוביץ' הכי נהנה להתחפש לבנט, שני כהן אוהבת את החיקוי של אוסנת מארק, ומה אלי פיניש שונא בדמות של דודי אמסלם? ● כוכבי "ארץ נהדרת" נערכים להצחיק אותנו שוב ביום ההליכה לקלפי

- ערן סויסה

צמד המילים "מערכת בחי רות" הפך בשנים האחרונות לשם כמעט נרדף ל"ארץ נהדרת". הפוליטיקאי­ם יוצאים לקרב על חייהם, וצוות השחקנים והקומי קאים של קשת שם בשביל לתת את הקונטרה המשעשעת.

בפרויקט מיוחד של מוסף "שי שבת" שיוצא מחר, מספקים כוכבי הסאטירה הצצה אל מאחורי הקלעים של התוכנית. ערן זרחוביץ' מספר כי "אהוד ברק זה איפור של כשעתיים. גלנט כשעה וחצי. את בנט אני הכי אוהב, כי זה רק לשים שיניים. את הקרחת אני מביא מהבית. בנט לוקח עשר דקות, יחד עם ההלבשה. אני מניח שזה הזמן שלוקח לו להתא רגן בבוקר". מה אתה הכי אוהב בדמות? "אצל בנט אני אוהב את המאמץ שלו להיראות 'בוגר' וקשוח ורציני, וזה במאבק מתמיד עם ילדותיות נערוּת מסוימת שלו".

- מודעה - יובל סמו חוגג עשור עם הדמות של מירי רגב, אבל לעולם לא ישכח את המפגש שלו עם השרה. "לפני כמה שנים פגשתי את מירי רגב בנתב"ג, בארבע לפנות בוקר, ואפי לו הצטלמנו. היא באה אלי, עשתה כאילו היא אוהבת את החיקוי, ואני עשיתי כאילו אני אוהב את המפגש".

מה החיקוי האהוב מכל הדמויות של הפוליטיקאי­ם ב"ארץ נהדרת"?

"אביגדור ליברמן של אסי כהן הוא תמיד כיפי".

איזו דמות פוליטית הכי אהבת לגלם בכל העונות?

"אני חושב שמנחם בגין".

געגועים ללימור לבנת

רועי בר נתן עדיין לא התרגל להכנות. "אצלי זה מופיע בחוזה שאם זה פחות משעתיים וחצי שלוש שעות איפור לדמות - אני לא מגיע לצילומים. איכשהו יצא תמיד שכ מעט כל הדמויות שלי דורשות זמן איפור ארוך מאוד. האמת היא שיש לי סבלנות לירידה לפרטים בחזות של הדמויות. בוא נסכם: כעומק המ ניפולציות של הפוליטיקאי, כך בה תאמה זמן האיפור שלו". מה אתה הכי אוהב בדמות? "לנסות ללכוד מה הבן אדם מייצג, וככל שזה יהיה מתומצת למ חוות גוף או למשפט - כך האמירה

יובל סמו: "לפני כמה שנים פגשתי את מירי רגב, ואפילו הצטלמנו. היא עשתה כאילו היא אוהבת את החיקוי שלה, ואני עשיתי כאילו אני אוהב את המפגש"

תהיה יותר אפקטיבית. אני שואף לחשוף את המנגנון של הטיפוס. את הבטן הרכה שלו".

שני כהן מתגעגעת דווקא לשתי פוליטיקאיו­ת מהעבר. "את לימור לבנת ונאוה בוקר הכי נהניתי לע שות. נאוה בוקר, בעיקר כי נראה שהיא לא לגמרי שייכת לפוליטי קה, כאילו קצת נקלעה לסיטואציה. בכלל, ככל שהדמות פחות מודעת לעצמה ומתאמצת להיות מודעת - כך זה הופך הכל להרבה יותר כיף".

איזה חיקוי הכי אהוב מכל הד מויות של הפוליטיקאי­ם ב"ארץ נהדרת"?

"אני אוהבת את אוסנת מארק של תום יער. היא מצחיקה אותי מאוד, משהו בוולגריות ובמה שזה מוציא מהעיניים של תום. זה מעולה, וזאת הנאה גדולה להתבונן בזה מהצד".

 ?? צילום: משה נחומוביץ ?? כוכבי "ארץ נהדרת"
צילום: משה נחומוביץ כוכבי "ארץ נהדרת"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel