Israel Hayom

בערב הבחירות: משדר מאולפן "ישראל היום"

מחרתיים ב :21:00 חגיגה של דמוקרטיה בשידור ישיר באתר, ביישומון ובפייסבוק ● כל הדיווחים ממטות המפלגות, מיטב הפרשנויות ותוצאות המדגמים, במשדר בהגשת יואב לימור

- ספי פישמן

מדינת ישראל תפתח ביום שלישי בבוקר את הקלפיות ואת מוקדי ההצבעה ותלך לבחי רות רביעיות תוך פחות משנתיים. בערב הבחירות נגיש מהאולפן של "ישראל היום" משדר מיוחד עם כל הדיווחים ממטות המפלגות, הפ רשנויות וכמובן את תוצאות מד גמי הטלוויזיה שיתפרסמו בהמשך הערב הדרמטי.

משדר הבחירות המיוחד של "יש ראל היום", בהגשת יואב לימור, יחל בשעה 21:00 ביום שלישי והוא ישו דר באתר "ישראל היום", ביישומון ובעמוד הפייסבוק.

בשעה ,22:00 עם סגירת הקלפיות ופרסום מדגמי הטלוויזיה, נביא לכם את כל התוצאות, הניתוחים והתגו בות ממטות המפלגות השונות.

בין האורחים שלנו שילוו את המ שדר המיוחד נמצאים בועז ביסמוט, העורך הראשי של "ישראל היום", ישראל כהן, עיתונאי ופרשן פולי טי ברדיו קול ברמה, ג'לאל בנא, אסטרטג מומחה לחב רה הערבית ובעל טור שבועי ב"ישראל היום", ד"ר עליזה לביא, חברת הכנסת לשעבר מטעם יש עתיד וליאור רוט ברט, מנכ"ל ספוט תקשורת.

את המשדר ילוו גם פר שני "ישראל היום" שינתחו את תוצאות המדגמים. באולפן ייש בו הפרשן המדיני של ישראל היום, אריאל כהנא והפרשן הפוליטי של ישראל היום, מתי טוכפלד, כשיחד איתם כתבינו יהיו פרוסים במוקדי המפלגות.

במשדר נביא לכם את המסלול המהיר מהבחירות הראשונות לפני פחות משנ תיים ועד למערכת הרביעית שתגיע לשיא שלה ביום שלישי, נבדוק איך אזרחי ישראל יצאו להצביע בצל מגיפת הקורו נה, וגם נציג את נקודות המפתח שדרכן תוכל לקום ממשלה לאחר ארבע מערכות בחירות ששינו מקצה לקצה את הפו ליטיקה הישראלית.

אז ביום שלישי, בין שאתם מצביעי ימין ובין שאתם מצ ביעי שמאל, תומכים בראש הממשלה נתניהו או מתנ גדים לישיבה איתו, בערב הבחירות אתם בוחרים במשדר הב חירות של "ישראל היום", בוחרים להישאר מעודכנים ומצטרפים אלינו לערב של חגיגה דמוקרטית.

 ??  ??
 ?? צילום: יהושע יוסף ?? יואב לימור באולפן "ישראל היום"
צילום: יהושע יוסף יואב לימור באולפן "ישראל היום"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel