Israel Hayom

אוביל לפיוס החיוני לחוסן הלאומי

גדעון סער

- יו"ר תקווה חדשה | גדעון סער הביא לדפוס: יהודה שלזינגר

אהבת חיי היא עם ישראל, ארץ ישראל ומ דינת ישראל. אותם אני משרת מגיל צעיר, זה יותר משני עשורים.

אנו מצויים כבר יותר משנתיים במשבר הפו ליטי החמור בתולדות המדינה. בגין התמש כותו אנו משלמים מחירים בלתי נסבלים. כל עוד נתניהו נשאר בתפקידו, ישראל לא תצא מחוסר היציבות הפוליטי, החברתי והכלכלי. נדרש שינוי.

ראש ממשלת ישראל הוא אולי התפקיד הקשה והמאתגר בעולם. על כתפיו מוטלת האחריות להמשך קיומו ושגשוגו של עם יש ראל בארצו. ישראל זקוקה היום למנהיג עם ניסיון, כישורים, שיקול דעת ואחריות, והבנה מעמיקה בנושאי המדיניות השונים ובדרכי עבודת הממשלה והכנסת. לא פחות מכך זקוקה ישראל למנהיג שיאחד אותה, יחבר בין חלקי החברה שלנו ויראה - לפני הכל - את טובת אזרחי המדינה. את כל זה אביא איתי לתפקיד.

פעמיים כיהנתי כמזכיר הממשלה של שני ראשי ממשלות - נתניהו ושרון - עוד לפני שכיהנתי כח"כ וכשר. נחשפתי מקרוב מאוד לעבודתו של ראש הממשלה ולרזיה.

כשר בשני המשרדים החשובים ביותר - החי נוך והפנים - הובלתי רפורמות חשובות למען האזרחים: חינוך חינם לגילי ,4-3 רפורמה בחי נוך העל יסודי, הקמת אוניברסיטת אריאל, צדק חלוקתי בין רשויות מקומיות, הארכת שעון הקיץ, רפורמה בתכנון ובבנייה, ועוד.

כיהנתי בשבע כנסות ועשיתי בהן כמעט כל

תפקיד אפשרי. חוקקתי עשרות חוקים למען אזרחי ישראל. הקמתי ממשלות וגם הפלתי.

בנושאי הביטחון הלאומי עסקתי כל השנים: בקבינט המדיני ביטחוני, במכון למחקרי ביט חון לאומי, בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת ובוועדות המשנה הרגישות ביותר שלה.

כמעט אין נושא מדיניות - מדיני, ביטחוני, כלכלי או חברתי - שאיני מכיר לעומק. יש לי תוכניות לעשייה בתחומי המדיניות השונים, חלקן פירטתי בספרי "שיחות על הדרך" שיצא לאחרונה. אני יכול - יותר מכל מועמד אחר - לאחד את כל חלקי הציבור, לרפא את החברה הישראלית, לאחות את הקרעים.

אני מאמין שמנהיגות מלכדת הכרחית היום מול האתגרים. אוביל מסע פיוס לאומי שחיוני לבניית החוסן הפנימי שלנו. אעשה זאת ביחד, לא כשלטון יחיד, עם קבוצה מצוינת של אנ שים. אני מאמין בתפיסת המנהיגות של מנחם בגין של "ראשון בין שווים". ביחד ניתן תקווה חדשה לכל הישראלים, לא רק לחלקם.

תנו לי את הכוח לנצח בשבילכם.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel