Israel Hayom

אני תעודת הביטוח שלכם

בני גנץ

- יו"ר כחול לבן | בני גנץ הביאה לדפוס: דניאל רוט אבנרי

תמיד הייתי חייל של המדינה, ואני ממש לא מתכוון לעצור. אני פונה אליכם, הקוראים. אתם שנאבקים כבר חודשים ארו כים כדי להשתחרר מהאיש שמחזיק מדינה שלמה בגרון, רק כדי שיוכל להימלט מאימת בית המשפט.

אתם שהאמנתם שאוכל להחליף אותו, והתאכזבתם. שלוש פעמים הצלחתי לח סום אותו. שלוש פעמים הצלחתי למנוע הקמת ממשלה קיצונית ומסוכנת שתעניק לו חסינות. ואז פרצה הקורונה - ונכנסנו למלחמה על החיים של כולנו. על בריאותנו. על פרנסתנו. על אחדותנו.

ואני, חייל של מדינת ישראל, התייצבתי עם כל הקושי. נכנסתי לממשלת חירום עם האיש הזה שהבטחתי להחליף. נכנסתי כי מדינת ישראל במלחמה, ואני חייל שלה.

נשכבתי על הרימון

כן, נשכבתי על הרימון למען מדינת יש ראל בזמן מלחמת הקורונה. שילמתי מחיר פוליטי ואישי כבד מנשוא, אבל לקחנו ממנו חצי ממשלה והפכנו לשומרי הסף של הדמו קרטיה, של הביטחון ושל הכלכלה.

הכנסנו את פיקוד העורף למאבק בקו רונה. הקפדנו שהמענקים הכלכליים יהיו דיפרנציאלי­ים וישרתו את מי שצריך אותם, שהמשק ייפתח בצורה מאוזנת.

שמרנו על מערכת המשפט ומנענו את פסקת ההתגברות ואת הפגיעה בשומרי הסף. מנענו את החוק הצרפתי ומתן חסינות לבי בי. הבאנו שורת הישגים. כחול על גבי לבן - בחקלאות, בתרבות ובתיירות, שעליהן הצ לחנו לשמור, עם כל הקושי וכל המגבלות.

והיום אנחנו דוהרים לבחירות חמישיות - ואם חלילה זה יקרה, ביבי יממש את מזימת אפריל שלו.

הוא ינסה להיות "שליט זמני לנצח". לפטר את שרי כחול לבן, את היועץ המ שפטי לממשלה ואת פרקליט המדינה. מול המזימה הזו של ביבי, אני תעודת הביטוח והיושר שלכם.

אני מתחייב להוביל להקמת ממשלה של אנשים ישרים. ועד שזה יקרה, לשמור על הבית - מבחוץ ומבפנים. רק פתק לכחול לבן שומר על מדינת ישראל. כי ישראל לפני הכל.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel