Israel Hayom

להפוך את ישראל לגן עדן לאזרח

נפתלי בנט

- הביא לדפוס: יהודה שלזינגר

הבחירות האלו הן או הצבעה לימינה או בחירות חמישיות של פילוג, שנאה, חר מות וכאוס נוראי שיקרעו את העם שלנו. זה כל הסיפור. אני זוכר שכילד לא ממש הבנתי את משמעות המשפט "מפני שנאת חינם חרבה ירושלים". מה הקשר בין שנאה לבין חורבן הבית? היום אני כבר מבין.

אני מבין בדיוק איך איבדנו לפני 2,000 שנים מדינה יהודית בארץ ישראל. פוליטי קאים ציניים מובילים אותנו בדהירה למצוק של קיטוב ובחירות חמישיות.

לא אכפת לכם מהעם שלנו?

ליברמן רוצה לפנות חרדים במריצות, חר דים קוראים לחיילות בצה"ל "שיקסע", נת ניהו מחבק את תומך המחבלים מנסור עבאס ומאשים כל מי שאינו סוגד לו בשמאלנות קיצונית, מירי רגב עושה הכל כדי לפלג בין ספרדים לאשכנזים, לפיד ממשיך להשניא את המתנחלים, וסער מחרים את נתניהו.

השתגעתם?! לא אכפת לכם מהעם שלנו? הבעיה שלנו אינה הקורונה. הבעיה היא פו ליטיקאים אטומים שרק דואגים לעצמם, שלא פגשו את יהודה, בעל חנות היודאיקה שהתפרק לי בין הידיים, או את דורותי שלא הצליחה להגיע לאבא שלה הגוסס בחו"ל בגלל פקידים אטומים, או את דדי שנקלע לחובות של חצי מיליון שקלים.

אפשר להפוך את ישראל לגן עדן לאזרח. "תוכנית סינגפור" שגיבשנו תוריד מסים באופן חד, כך שהנטו של כל מורה, רופא, עורכת דין או בעל מפעל יגדל ב 20 אחוזים. מי שעובד, ירוויח. בשביל זה צריך ממשלה לאומית ימנית מתפקדת. לצערי, נתניהו מפיץ כזב כאילו ימינה תקים ממשלה ברא שות לפיד. זהו שקר מוחלט. נקודה. לא נא פשר הקמת ממשלה בראשות לפיד. לא כי חלילה לפיד איש רע, אלא משום שאנו אנשי ימין, ורוב העם - 80 מנדטים - הוא ימני.

אני אוהב אתכם ומאמין בכם, ומבקש שת סמכו עלי ועל חבריי שנמשיך לפעול בע רכיות, במקצועיות ובמסירות לטובת עם ישראל האהוב שלנו.

נתניהו מפיץ כזב כאילו ימינה תקים ממשלה בראשות לפיד. זהו שקר מוחלט. נקודה

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel