Israel Hayom

הלם מהרצח הכפול במשולש: "כך אי אפשר להמשיך לחיות"

במשטרה מעריכים: הרקע לירי בקלנסווה - חיסול חשבונות ● אחד הקורבנות, מוחמד חטיב ,(21) הוא אחיינו של מנכ"ל העירייה, שנפצע קשה מירי לפני שבועיים

- ירון דורון

חיסול כפול בקלנסווה: ליית נסרה, בן ,19 ומוחמד חטיב, בן ,21 חוסלו בירי בתוך בית שבו שהו ביום שישי לפנות בוקר.

שני חברים שלהם נפצעו במהלך האירוע. חטיב הוא אחיינו של מנכ"ל העירייה אשרף חטיב, שנפצע באורח קשה לפני שבועיים בעת ניסיון חיסול.

האלימות במגזר הערבי לא פוסקת. לקראת השעה 5 בבוקר ביום שישי חדרו אלמונים אל תוך בית בקלנסווה, שבו שהו כמה צעירים. הם ניתקו את החשמל, חדרו אל תוך הבית, פתחו לעבר ארבעת הצעירים בירי ונמלטו מהמקום. מותו של ליית נסרה בן ה 19 נקבע במקום, לאחר שמאמצי ההחייאה עלו בתוהו. מו חמד חטיב נפצע באורח אנוש. שני צעי רים נוספים נפצעו באורח קשה ובינוני. חטיב והשניים הנוספים פונו לבתיה"ח מאיר בכפר סבא ובילינסון בפתח תק ווה. מותו של חטיב נקבע בבית החולים.

ממד"א נמסר כי "בשעה 04:51 התק בל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על כמה פצועים מירי בקלנסווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח מאיר שלושה פצועים, ובהם גבר כבן 30 במצב אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, ושני פצועים בשנות ה 20 לחייהם במצב קשה לביה"ח בילינסון".

הפרמדיקים של מד"א עלי נסראללה ונעמה קרמניאן סיפרו: "הפצועים הובאו לתחנת מד"א בכלי רכב פרטיים כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. אחד הפצו עים, שהיה מחוסר הכרה, פונה למאיר תוך כדי פעולות החייאה, ושני הפצועים הנוספים פונו לבילינסון".

חטיב הוא, כאמור, אחיינו של אשרף חטיב, מנכ"ל עיריית קלנסווה. לפני כשבועיים בוצע לעברו ירי כשהיה בר כבו. הוא נפצע באורח קשה ופונה לבית חולים. במשטרה מעריכים כי ליית וח טיב נרצחו על רקע חיסול חשבונות במ גזר הערבי. כוחות גדולים של משטרת מרחב שרון הגיעו לבית שבו נרצחו הש ניים ושניים נוספים נפצעו, כדי לנסות לאתר את היורים.

לבקשת המשטרה, צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה. בבתיהם של נסרה וחטיב הוקמו סוכות אבלים. בני המשפחה זעמו על הרצח. "אי אפשר להמשיך לחיות ככה, כמעט בכל יום יש כאן אירוע ירי", אמרו בני משפחתו של חטיב, "אין לנו פה שום ביטחון". בני משפחתו של נסרה אמרו: "מה הוא עשה שככה רצחו אותו? אנשים יורים פה כל הזמן והמשטרה לא עושה כלום. לא יכול להיות שנמשיך לחיות ככה".

 ??  ?? זירת הרצח הכפול בקלנסווה, שלשום
זירת הרצח הכפול בקלנסווה, שלשום
 ??  ?? ליית נסרה
ליית נסרה
 ??  ?? מוחמד חטיב
מוחמד חטיב

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel