Israel Hayom

דמי לובאטו: "אני רוצה לחיות"

מחרתיים תעלה ביו טיוב סדרה דוקומנטרית על כוכבת • הפופ שב 2018 נטלה מנת יתר בסדרה חושפת לובאטו כי נאנסה פעמיים ומדברת על הקשיים שלה • בראיון לקידום הסדרה היא אומרת: "אמנות לא צריכה לבוא ממקום אפל כדי להיות מוערכת"

- דודי כספי, לוס אנג'לס

מחרתיים, יום שלישי, תעלה ביו טיוב סדרה דוקומנטרית בת ארבעה פרקים על כוכבת הפופ דמי לובאטו בשם "לרקוד עם השטן", כשם אלבומה החדש שאמור לצאת השבוע. בסרט חושפת לו באטו כי נאנסה פעמיים, מדברת על ההת מכרות שלה לסמים, על מנת היתר שנטלה ב 2018 שכמעט הביאה למותה, על בעיות הבריאות שלה, על המצוקות הנפשיות כמי שנמצאת בתעשיית הבידור מגיל מאוד צעיר ועל הרצון לחיות.

לובאטו (28) פרצה ככוכבת ערוץ די סני כבר בגיל ,15 כאשר כיכבה בסרט הטלוויזיה המוזיקלי "קאמפ רוק" ובס דרת הילדים "תנו לסוני צ'אנס". לפני עשור גם החלה למנף את הקריירה הבוגרת שלה כזמרת. היא הוציאה שישה אלבומי אולפן ושימשה שופטת בשתי עונות של "אקס פקטור" האמריקנית. אלא שלצד כל ההישגים המקצועיים, לובאטו עברה סדרה של משברים קשים, וחייה העסיקו רבות את הצהובונים. ביולי 2018 היא נטלה מנת יתר שכמעט הביאה למותה. בעקבות זאת עברה שבץ מוחי והתקף לב והראייה שלה ניזוקה. נוסף על כך, היא חוותה תהפוכות רומנטיות. בין השאר היא ניהלה מערכת יחסים עם השחקן מקס ארליך )"צעירים חסרי מנוח"(, התארסה לו אחרי ארבעה חודשי זוגיות, ואחרי חודשיים הם נפרדו.

בסדרה שיצרה זרוע הפקות המקור של יו טיוב, לובאטו שופכת אור על מה שעבר עליה בשנים האחרונות, מההתמכרות לס מים ולאלכוהול, דרך האשפוז במרכז גמי לה, בעיות הלב שאובחנו אצלה, הנזקים הבריאותיים והנטל הנפשי. בסרט היא גם חושפת כי נאנסה פעמיים, ובפעם הרא שונה היתה בתולה.

הסדרה כוללת ראיונות איתה, עם בני משפחתה ועם חברים קרובים שלה, ובהם אלטון ג'ון וכריסטינה אגילרה.

"אחרי המקרה שלי ב 2018 התעוררתי לחיים חדשים", סיפרה לובאטו בפאנל מק וון לקידום הסדרה. "הבנתי כמה עבודה יש לי על עצמי. בסדרה אני לא מתייחסת רק להתמכרויות אלא גם לטראומות העמוקות שאני סוחבת עימי שנים, חוויות בתעשייה שהובילו אותי לנקודת שבירה. עברתי מסע עם עצמי, אבל הסדרה היא הרבה מעבר לזה, היא על קבלה עצמית. הבנתי שאני לא מוכרחה לרצות אחרים ולהתאים את עצמי לציפיות שלהם".

לובאטו גם הוסיפה כי בניגוד להנחה הרווחת שלפיה היצירה הכי כנה מגיעה ממקומות אפלים - אצלה זה ממש לא עובד ככה. "יצא לי לחשוב ארוכות על המש פט הקבוע של אמנים בראיונות, שדווקא ממצוקה מגיעה היצירה המוזיקלית שרי פאה את הנפש. אני לא מתחברת לזה. אני צריכה להיות נוכחת, ערנית ובמיטבי כדי ליצור, רק משם מגיעה האמת שלי.

"יש לנו נטייה להביט לאחור במעין רו מנטיזציה לאייקונים מוזיקליים שנפטרו בגיל צעיר בנסיבות טרגיות. אבל האמת היא שאנחנו רוחשים להם כבוד כי הם היו יוצרים כנים וחשופים, לא בגלל הטרגדיה. הטראומה לא משחקת תפקיד במורשת האמנותית שלהם. אני רוצה שליצירה שלי תהיה השפעה כאן ועכשיו, לא בעתיד הר חוק אחרי לכתי. אני רוצה לחיות".

לדבריה, לא היתה משנה דבר בדרך שע ברה עד כה. "הכל קרה כדי שאגיע לנקודה הזאת בזמן, כדי שאלמד את השיעורים על בשרי", אמרה. "זה היה כואב, ואת הנזק שנגרם לי אני נושאת בכל יום, אבל אין בי שום חרטה. אני גאה באדם שאני היום ובמי שאנשים יראו בסדרה. אחת הסיבות שב חרתי להיחשף היא כדי שאדע לא לחיות כפי שחייתי בעבר, אני לוקחת אחריות על שגיאות העבר וממשיכה קדימה".

 ?? צילום: אי.פי ?? לובאטו
צילום: אי.פי לובאטו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel