Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 21.03.2021

גדי

נדמה שאתם מפרשים באופן שגוי יותר מדי דברים שקורים בסביבה. המשימה היומית שלכם היא ללמוד להתעמק בהבנת מסרים לא מילוליים. קריסטל המזל היומי שלכם הוא טורמלין שחור - להגנה מאנרגיות שליליות.

דלי

המתח בתחום הזוגי גורם לכם עייפות רבה. אתם מבזבזים אנרגיה מיותרת לפתרון בעיה הקשורה לשני אנשים נפרדים. קריסטל המזל היומי שלכם הוא לאפיס לזולי - לשחרור לחצים, חיזוק מודעות והעצמה אנרגטית.

דגים

אתם חשים מתוסכלים בעבודה, הקדישו זמן לתכנון עתידי. בתחום הזוגי לכו בעקבות הלב. מישהו ינסה להכניס מוטיב אישי לסיפור עסקי. קריסטל המזל היומי שלכם הוא פלורייט - לשיפור הריכוז והשראת רוגע.

טלה

חבל לבזבז אנרגיה על שטויות. אתם נאחזים בהרגלים ישנים ומגיבים אוטומטית בדרך שגויה. מוטב לפרוק את התסכולים שלכם בצורה פיזית. קריסטל המזל היומי שלכם הוא קריסטל רוז קוורץ - לזימון וחיזוק אהבה.

שור

יום מוצלח לפעילות שדורשת עבודה אינטלקטואל­ית. יש צורך בשינויים כדי שתוכלו ליהנות מפרטיות. קריסטל המזל היומי שלכם הוא אובסידיאן סנופלייק - מפחית ביקורתיות ומקל על ביצוע שינויים.

תאומים

תיתכן התהדקות של קשר ישן לכיוון רציני יותר. התחום הרומנטי מתפתח לכיוונים חיוביים ויש פוטנציאל למצוא זוגיות טובה. קריסטל המזל היומי שלכם הוא אמזונייט - חיבור לאהבה, קבלה והערכה עצמית.

סרטן

מצב הירח עלול להוליד התגרויות שקשה לכם להימנע מלהגיב עליהן. היום תצטרכו לתרגל ריסון ושליטה עצמית. קריסטל המזל היומי שלכם הוא ג'ספר אדום - חיבור לאני הפנימי ולהגנה מאנרגיות שליליות.

אריה

אתם נהנים מיום פורה בעבודה ובבית. עניין אינטלקטואל­י חדש מאתגר אתכם. הגדירו את הרצוי ואז תוכלו להסתדר עם המצוי. קריסטל המזל היומי שלכם הוא גארנט - לשיפור יכולת הביטוי, השראה ויצירתיות.

בתולה

צפויים לכם מזל והצלחה הודות ליכולתכם לדחות סיפוקים. ויכוח שיפרוץ בקרוב יוביל אל אושר גדול בעתיד הרחוק. חיי האהבה שלכם מתאוששים. אירועים רבים גורמים לכם לחיזוק תחושת אמון שהתרופפה.

מאזניים

אתם מעורבים בדיונים הנוגעים לכספים, וחוסר הסבלנות שלכם עלול לגרום לכם להפסדים. תשומת ליבכם נחוצה למישהו מבני המשפחה שחש מצוקה. קריסטל המזל היומי שלכם הוא ג'ספר צהוב – לפתיחות ויוזמה.

עקרב

יש הרבה התרחשויות בעבודה וחלקן לא הכי מובן לכם. גם מה שנראה כמו כישלון יתברר בהמשך כנכון ביותר. אל תדאגו, הזמן פועל לטובתכם. קריסטל המזל היומי שלכם הוא אופל – לשחרור ואיזון רגשי.

קשת

בהשראת פלוטו, האני הפנימי שלכם רוצה לפתוח דף חדש, וצריך לסגור מעגלים מהעבר. תתחילו באומץ, צפויה לכם הפתעה נעימה! קריסטל המזל היומי שלכם הוא אגת בוטסואנה – לשחרור רגשי וחיזוק יציבות.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel