Israel Hayom

עצרו באדום

מכבי ת"א חזרה מפיגור ל 1:1 בדרבי, שהוריד אותה למקום השני ● האדומים השלימו שבע שנים ללא ניצחון על היריבה העירונית ● לפני המשחק: אוהד נפצע באורח בינוני בקטטה

- שי ארצי

שנתיים שאוהדי הפועל ת"א חיכו לראות את הקבוצה שלהם כובשת בדרבי. הבצורת, שהחלה בי נואר ,2019 הגיעה אתמול סוף סוף לסיומה עם השער שכבש עומרי אל טמן, אבל זה הספיק להם רק לתיקו מכובד מול האלופה.

התיקו הזה בהחלט מפתיע. נכון, דרבי זה דרבי והכל יכול לקרות במשחק הזה, אבל אף אחד לא באמת נתן סיכוי כל שהו לקבוצת התחתית של ניר קלינגר, ולא היה מי שהאמין שדווקא היא תעצור את הצהובים, שהפכו למכונה קטלנית מאז שפטריק ואן לוון החליף את דוניס.

בלי כדורגל גדול, אבל עם משחק אגרסיבי מאוד )בעיקר במחצית הרא שונה( מחויבות, לחימה, הגנה טובה )בדיוק כפי שקלינגר אוהב( ועקי צה במתפרצת בניגוד למהלך המש חק אחרי מהלך אישי של שי אליאס, השיגה הפועל את הנקודה שרוב אוהדי הכדורגל לא חשבו שהיא תיקח.

היה לאדומים מזל, אפילו מזל גדול. במחצית הראשונה היו אלה סיאנדה קולו ושי אליאס שהוציאו כדורים מהקו, וב תוספת הזמן הגיע תורו של איאד אבו עביד לעשות זאת. עוד לפני כן, מכבי הגיעה להמון מצבים להכריע את המ שחק, אבל להוציא את השער של דור פרץ, החמיצה שוב ושוב, ובסוף גם ראתה את פשיץ' סופג כרטיס אדום.

התיקו הזה הוא כולו ניצחון עבור מכבי חיפה, שחלפה על פני הצהובים בטבלה ותקבל הגרלה יותר טובה בפ לייאוף, משום שאת הליגה הסדירה היא סיימה במקום הראשון.

5 עצורים לפני המשחק

האוהדים חזרו למגרשי הכדורגל ואיתם גם אירועי האלימות. המשט רה הודיעה אתמול שכמה שעות לפני פתיחת הדרבי התל אביבי התפתחה קטטה אלימה בין אוהדי מכבי והפו על ת"א בסמוך למחסן ציוד שמשמש את אוהדי האלופה, שבמהלכה נפצע אוהד באורח בינוני ופונה לבית החו לים אסף הרופא.

המשטרה עצרה ארבעה, ככל הנראה אוהדי מכבי, בחשד למעורבות בקטטה.

גם מחוץ לאצטדיון בלומפילד לא הכל עבר בשלום. אוהד של הפועל נתפס עם אבוקה, שאותה ניסה להכניס לאצטדיון. הוא נתפס על ידי כוחות האבטחה והועבר לחקירה במשטרה.

הפועל ב"ש. דוד קלטינס, שנפ צע במהלך המשחק מול בני יהודה, שבר את כף היד ויעבור ניתוח במה לך השבוע.

 ??  ?? אלטמן לפני הרננדז. אף אחד לא האמין שהפועל תוציא נקודה
אלטמן לפני הרננדז. אף אחד לא האמין שהפועל תוציא נקודה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel