Israel Hayom

המשימה הבאה של הסגולים: קרשיאקה בחוץ

- יעקב מאיר

הלהוכיח פועל חולון הגיעה לרוממה כדי

שההפסד לקרשיאקה באמצע השבוע היה רק תקר קטן בדרך וחזרה למסלול הניצחונות עם 70:79 על מכבי חיפה. שלושה רבעים התקשתה החבורה של סטפנוס דדאס מול הירוקים שהגיעו מעודדים מהניצחון החשוב על הפועל ת"א. רומן סורקין )שיא קריירה של 27 נקודות( סיפק עוד משחק נפלא וגם טיילור ברון נראה טוב אחרי תקופה ארוכה בה התק שה מבחינה פיזית, אבל בעשר הד קות האחרונות כריס ג'ונסון, טיירוס מגי וניב משגב )לא קלע, אבל שמר וניהל את המשחק(, הכריעו לטובת האורחים. חולון שחסרה את מקסים דה זאו )חולה( והרכש החדש נייט ססטינה )עדיין בבידוד(, תצא לטורקיה שם תפגוש ביום שלישי את קרשיאקה ותנסה לעשות צעד נוסף לעבר הע

פלה לפיינל 8 בליגת האלופות. מכבי חיפה מצדה תמשיך במאבק נגד הירי דה לליגה הלאומית.

הערב ייערכו שני משחקים בליגת העל, כשהפועל ירושלים תתארח אצל בני הרצליה (19:20) ומכבי ת"א תצא לרוממה למשחק מול הפועל חיפה המ פתיעה .(21:10)

סטול חתם בהפועל ת"א

הפועל ת"א ביצעה ככל הנראה את החיזוק האחרון שלה לקראת המאבקים נגד הירידה כשהחתימה את הרכז פול סטול עד סיום העונה. סטול ‪1.80 ,35)‬ ,('מ ששיחק בעבר בין היתר במכבי חיפה, לימוז', סראגוסה, קאזאן וס ראטוב, הצטרף במהלך העונה לפריז לבלואה של תומר גינת עימה שיחק במשך מספר שבועות ביורוקאפ ובליגה הצרפתית. בשנתיים האחרונות שיחק במכבי אשדוד והעמיד ממוצעים של כ 16 נקודות וכ 8 אסיסטים למשחק.

ליגה לאומית. אחרי יותר משנה מחוץ למגרשים, סטו דאגלס סיכם את תנאיו באליצור קרית אתא מה ליגה הלאומית וצפוי לחתום בקרוב עד סיום העונה, כך פורסם לראשונה באתר "ישראל היום". דאגלס ‪1.91 ,30)‬ מ'( שיחק את משחקו האחרון במכבי אשדוד ב 9 במרץ 2020 ומאז לא שב לשחק. בתקופה האחרונה ניהל מגעים עם כמה קבוצות וכעת סיכם על הצ טרפותו לקבוצה הצפונית.

 ?? צילום: עודד קרני ?? ג'ונסון. ערב מצוין
צילום: עודד קרני ג'ונסון. ערב מצוין

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel