Israel Hayom

טקס האוסקר: לא יהיה שימוש בזום

מארגני הטקס השנה הבהירו כי בניגוד לטקסי גלובוס הזהב והגראמי, שעשו שימוש בראיונות וידאו בזום, בטקס פרסי האוסקר, שיתקיים בחודש הבא, לא תהיה אפשרות כזאת והנוכחות הפיזית תהיה חובה

- דודי כספי, לוס אנג'לס

חמישה שבועות לפני טקס האוסקר, שיתקיים השנה ב־52 באפריל, הולך ומתבהר כיצד ייראה הערב הנוצץ של הוליווד בעידן הקורונה. לדברי המארגנים, הטקס יתקיים עם נוכחות פיזית של המשתתפים ולא תהיה אופציה של זום.

לטקס השנה, שמתקיים חודשיים מאוחר יותר מאשר בדרך כלל, אחראים שלושה מפיקים: סטייסי שר ("שמונת השנואים"), מפיק טקס פרסי המוזיקה השחורה של BET ג'סי קולינס והבמאי זוכה האוסקר סטיבן סודרברג ("אושן ,"11 "טראפיק"). בשבוע שעבר שלחו השלושה מכתב ובו פרטים ראשוניים לגבי איך ייראה המשדר.

"התוכנית היא לקיים אירוע אינטימי על במה עם נוכחים", נאמר במכתב. "מובן שהשאלה הראשונה היא האם ניתן לאפשר זאת ברמה בטיחותית? והתשובה היא כן, זה אפשרי. אנחנו מתייחסים לאירוע כאל סט צילומים פעיל של סרט קולנועי, עם עמדות בדיקה מיוחדות שינפיקו תוצאות בתוך דקות".

עוד קודם לכן הודיעה האקדמיה האמריקנית לקולנוע שהמוזמנים היחידים לטקס השנה יהיו המועמדים ובני לווייתם, וכן קבוצה מצומצמת של מגישי פרסים. מפיקי הטקס הוסיפו במכתב כי בקרוב יישלח לכל המוזמנים תדריך אישי, בין שמדובר בתושבי לוס אנג'לס ובין שבכאלה שמגיעים מחוץ לעיר או מחוץ לארה"ב.

"לאלו מכם שאין באפשרותם לנכוח פיזית בטקס בשל לוחות זמנים או חוסר נוחות להתנייד כעת, אנחנו רוצים להודיע לכם שלא תהיה אופציה להצטרף בזום למשדר", הובהר במכתב בצורה חד־משמעית. "אנחנו מתאמצים רבות כדי לוודא שיתקיים ערב בטוח ומהנה לכל אלה שינכחו במקום ולכל מיליוני חובבי הקולנוע מסביב לעולם, ואנו מרגישים שהקטע הווירטואלי יוריד מערכם של מאמצים אלו".

במכתב, שנשלח באימייל, ניתנו גם טיפים לגבי נאומי הזכייה, כמו "אם אתם רוצים להודות למישהו, תגידו את שמו, לא 'הסוכן שלי', תגרמו לזה להיות אישי", וגם "הקהל נסוג כשהזוכה שולף פתק".

המשדר יתנהל משני מוקדים בלוס אנג'לס. המרכזי יהיה בתחנת האוטובוסים והרכבות המרכזית "יוניון סטיישן" בדאונטאון, לשם יגיעו האורחים ושם יחולקו הפרסים, והשני יתקיים בתיאטרון דולבי בהוליווד, המשכן הוותיק של הטקס, שם יתקיימו ככל הנראה ההופעות המוזיקליות שישולבו במהלך המשדר. ייתכן כי ההופעות יהיו מוקלטות.

השנה לא יתקיימו אירועים מקדימים לטקס, ולא ייערך נשף המושל החגיגי בסיום הטקס.

 ?? צילום: GettyImage­s ?? טקס האוסקר בשנה שעברה
צילום: GettyImage­s טקס האוסקר בשנה שעברה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel