Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 22.03.2021

-

גדי

מצב רוח לוחמני עלול לגרום לעייפות. לעיתים נדמה לכם שאתם נלחמים ב"טחנות רוח" מבלי לראות תוצאות, אך מתחת לפני השטח מתרחשים דברים טובים. צפויה הצלחה בנושא שרב בו הנסתר על הגלוי.

דלי

אתם מנסים להיות מתוחכמים ולחסוך אנרגיות כדי להפנותן למקומות הנכונים. זה צעד נכון, דאגו לפעול מתוך תוכנית ומטרות ברורות ומתואמות מראש. הרקיע חוזה קשר רומנטי מפתיע בזמן ובמקום הכי פחות צפויים.

דגים

אתם מתקשים לוותר על חלומות. המציאות מעייפת ואתם חשים קצת ירודים. שיחה לא מתוכננת תעלה את המורל ותאיר לכם אופציות חדשות. תרגישו פופולריים ובעמדת כוח, וההרגשה הפנימית תשתנה.

טלה

תנו לעצמכם הזדמנות לנוח ולאזור כוחות. הנחישות שלכם לעמוד בהתחייבויו­ת גורמת ללחץ. בשעות הערב יחול שיפור בהרגשה הכללית. שמחה ומרץ ילוו אתכם, ואם תרצו, תוכלו לבלות עד שעה מאוחרת.

שור

חוסר המנוחה מורגש כבר משעות הבוקר המוקדמות. שיחת טלפון לא נעימה מעכירה את האווירה, ואתם נוטים להתכנס בתוך עצמכם. מומלץ לצאת החוצה ולבדוק אפשרויות נוספות לפעולה. בקשו עזרה מאדם קרוב.

תאומים

אנרגיה קוסמית עלולה להוליד רעיונות שאין סיכוי להגשימם. אתם חשים חוסר אונים מול קטע חברתי מעצבן. חפשו פתרונות יצירתיים שמתאימים לכם. חשוב להתייעץ עם חברים אך בעיקר להקשיב לקול הפנימי.

סרטן

אתם נלחצים בין הכוח המייצג את עולם הרגש, לבין הכוח המייצג את הפן הביצועי. אתם מתכננים שינויים והתחדשויות, אך היה טוב יותר אילו הפעלתם שיקול דעת והיגיון כדי לבחור את העיתוי המתאים באמת.

אריה

נושאים רגשיים מעסיקים ומדאיגים אתכם. בשורות טובות צפויות להגיע אליכם. אתם צריכים לשמור על ראש פתוח וזקוקים למישהו שידריך אתכם. אל תמהרו לבחור ביועץ רק על סמך רושם חיצוני וראשוני מוצלח.

בתולה

אתם קצת חוששים מהעתיד, אך מצד שני ברור לכם לגמרי מה אתם עומדים לעשות. כוכב נפטון מצפה מכם לנסח תוכניות אישיות ועסקיות ולהעלות אותן על הכתב, כדי שבשעת הצורך תוכלו לרענן את הזיכרון.

מאזניים

הקצב האיטי לא ממש מתאים לכם, ואתם חשים קוצר רוח ואפילו תחושת כישלון. הכישרונות הטבעיים שלכם באים לידי ביטוי, אך לא במידה מספקת כדי להרשים את הסובבים. טיפ להיום: נחוצה התארגנות מחודשת.

עקרב

יום טוב שבו מזדמנות לכם לא מעט אופציות חדשות. עליכם להקפיד לבחור מתוך המכלול את מה שהכי קורץ לכם, תוך נטילת סיכונים מחושבים. הרקיע מייעץ לכם לנקוט פעולה בעניין משמעותי ולא להמתין.

קשת

הצורך שלכם לפרוץ לעולמות חדשים בולט היום יותר מתמיד. אם תעזו, יש לכם סיכוי גדול להצליח, ואם תמשיכו לחשוש ולשקול את החסרונות והיתרונות, תישארו תקועים או שתגלשו לסגנון לא מספק.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel