Israel Hayom

"החגיגה נגמרה"

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, יכנס היום מסיבת עיתונאים שבה הוא צפוי להכריז על הליכה לעונה פיננסית ● ההערכות מדברות על תקציב חדש של 30-22 מיליון שקלים

- שי ארצי וליאב נחמני

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, יכנס אחר הצהריים מסיבת עיתונאים שבה הוא צפוי להכריז שהמועדון הולך לקראת עונה פיננסית בעונה הבאה.

התקציב החדש צפוי להיות הנ מוך ביותר מאז רכש את בית"ר לפני שלוש שנים, יתבסס על הכ נסות בלבד, וההערכות הן כי יעמוד על 30-22 מיליון שקלים - רחוק מאוד מהתקציבים של קבוצות הצ מרת בארץ. הבעלים מתכנן לח תוך עשרות אחוזים בשכר השחק נים, ורק מי שיסכים לקיצוץ אמור להמשיך. "החגיגה נגמרה", הסביר אתמול מקורב לחוגג.

בתוך כך, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה שלחו אתמול הודעות פרידה לשחקנים אחרי שהתפטרו במוצ"ש. "מהמקומות הנמוכים ביותר אנח נו צומחים ומתחשלים, ומכאן תהיו אחד בשביל השני ובראש ובראשונה בשביל בית"ר", כתב דראפיץ', וב רדה הוסיף: "הגענו עם מוטיבציית שיא למועדון, אבל לפעמים דברים פחות מסתדרים, וזה היה הרגע הנ כון לקבל אחריות".

"רודריגס שחקן משמעותי"

למרות התעניינות של כמה קבו צות, ובהן קלוב אמריקה המקסיקנית, מכבי חיפה לא מתכוונת למכור בקיץ את חוסה רודריגס, וצפויה לדרוש עבורו לפחות 3 מיליון יורו. לקשר הספרדי יש חוזה לשנתיים נוספות בחיפה ללא סעיף יציאה, כך שמה בחינה הזו הירוקים מכוסים.

"רודריגס שחקן מאוד משמעותי", אמרו במועדון, "שחרור שלו כרגע לא עומד על הפרק". אגב, גם את נטע לביא חיפה השאירה בינואר, למרות הצעה מצסק"א מוסקבה, אך בעוד לקפטן יש הבטחה כי יקבל שחרור בקיץ אם תגיע הצעה ראויה, לרודריגס אין כזו.

לחיפה יש שבועיים מנוחה עקב פגרת הנבחרות, ובצוות המקצועי ינצלו את הזמן כדי לאושש את הש חקנים אחרי תקופה עמוסה. בוגדן פלאניץ' סיים את המשחק האחרון כשהוא מותש, אך הוא בכל מקרה יחמיץ את המשחק הראשון בפלייאוף מול מכבי פ"ת עקב צבירת צהובים. הפועל חדרה תארח הערב ,20:15) ספורט (1 את הפועל חיפה למשחק שינעל את העונה הסדירה. "ניצחון ירחיק אותנו מאוד מהקו האדום וזו המטרה", אמרו בחדרה, "הפלייאוף התחתון מתחיל מבחינתנו הערב". מוחמד אוסמן שב מהרחקה וצפוי לפתוח בהרכב, בעוד שובל גוזלן פצוע ובספק למשחק.

מנגד, האורחים יגיעו ללא חנן ממן המוצהב. הבעלים של חיפה, יואב כץ, העביר בסוף השבוע מסר שלפיו טרם החליט מי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. במועדון סברו כי כץ מנסה להשאיר את השחקנים מאוחדים סביב המאמן הנוכחי חיים סילבס. לנוכח התוצאות הרעות של הפועל כפ"ס, שנמצאת מתחת לקו האדום, פוטר אתמול המאמן אלישע לוי, שלושה חודשים בלבד אחרי מי נויו לתפקיד. עוזר המאמן רביד גזל יחליפו בשלב הזה.

הפועל ב"ש. הכניסה לפלייאוף העליון ברגע האחרון שווה עבור המועדון לא מעט כסף. בקבוצה הע ריכו כי ההכנסה הצפויה בפלייאוף קרובה ל 2 מיליון שקלים וסיפרו: "הפלייאוף העליון היה חשוב מאוד לאלונה ברקת, היא ממש היתה חרדה לכך. הרבה לחץ השתחרר".

בבירת הנגב הסבירו כי לפלייאוף התחתון היה קשה למכור כרטיסים, אך כעת 5,000 אדומים צפויים להיות בכל אחד מחמישה משחקי הבית שנותרו, ואולי אף יותר, בכפוף להקלות נוספות של משרד הבריאות.

בתוך כך, דוד קלטינס, שידו נש ברה במשחק מול בני יהודה, נזקק לניתוח וייעדר לפחות חודש.

 ??  ?? שחקני בית"ר יורדים מהמגרש באשדוד. רק מי שיסכים לקיצוץ, יישאר
שחקני בית"ר יורדים מהמגרש באשדוד. רק מי שיסכים לקיצוץ, יישאר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel