Israel Hayom

הזוהר הצפוני

-

צילום חלל חנות: עמית גירון שם החנות: טולמנ'ס דוט כתובת החנות: מתחם העיצוב רדיזיין, דרך חיפה 50 קרית אתא. תחום התמחות: ממברשת שיניים ועד ספות מעוצבות.

קהל היעד: ניתן להגדיר אותו: הצרכן החדש. הוא דיגיטלי ומתוחכם, שדורש מחיר לצד הקפדה על ערכי אסתטיקה ויופי, מחפש שקיפות ומידע. הצרכן שלנו מגיע לסניף לאחר שהשווה מחירים ויודע מה הוא רוצה. הוא מגיע כבר מוכן במטרה לבצע רכישה מושכלת, מדויקת ומהירה יותר.

טווח מחירים: החל 12-מ שקל לעיפרון מעוצב של HAY ועד 30,000-כ שקל לספה מעוצבת.

הפריט האהוב: קולקציית האגרטלים + CHAMBER CHUBBY של מותג העיצוב הדני .HAY מדובר בקולקציית אגרטלים במראה לא שיגרתי, שהעיצוב שלהם הושפע מתנועת חלקיקים זעירים בחלל החיצון. האגרטלים יוצרו בטכניקה מיוחדת של תלת ממד ועובדו לכלים בגדלים וצבעים שונים מפורצלן, מה שיצר סדרה ייחודית ומתוחכמת.

סגנון הפריטים: הקונספט הכללי מבוסס על Fresh & Smart ובסיס הקולקציה מושתת על מותגי עיצוב בינלאומיים, שאנחנו מייצגים באופן בלעדי בישראל, כולם נושאים את בשורת ה – ‪affordable design‬ - קולקציה צעירה יותר, נגישה יותר ברמת המחיר, ועם זאת מוקפדת ומלאה.

קיימות: נושא הקיימות נוכח מאוד בקולקציה, החל מכלי אוכל והגשה, טקסטיל לבית לרבות שטיחים שעשויים מבקבוקי פלסטיק ועד כסאות. לדוגמה: הכיסא BELL שעוצב למותג האיטלקי ,Magis על ידי ‪Konstantin Grcic‬ בשנת .2020 הכיסא עשוי כולו משאריות פלסטיק ממפעלי הייצור של מאג'יס עצמה, והוא ניתן כולו למחזור. תיק ECOBAG של בית העיצוב Guzzinni עשוי גם הוא מפלסטיק ממוחזר. התיק קל ונוח לנשיאה, מרווח וניתן לניקוי באופן מהיר וקל. מושלם כתחליף לשקיות הפלסטיק, או כתיק נשיאה לים ולבריכה.

הכי מיוחד בחנות: הסניף מתפרש על פני 2000 מ"ר ומעניק חוויה של "לונה פארק" לחובבי עיצוב. במרכז אולם התצוגה: חלל המדמה בית – מטבח, פינת אוכל, סלון וחדרי שינה להורים ולילדים. כל החללים מאובזרים באופן מלא כדי לתת השראה. החנות מציעה חללים מעוצבים בתחומי ריהוט הפנים והגן ומאובזרים עד הפרט האחרון, חנות כלים ואביזרים רחבת ידיים ומתחם שטיחים מיוחד.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel