Israel Hayom

סער: לא פוסל רוטציה עם בנט או לפיד

בשעות הגורליות: יו"ר תקווה חדשה סירב לשלול ממשלה בהובלה משותפת עם יש עתיד ● תקף את בנט: "פשוט שקרן, התנהלותו מתאימה לנתניהו"

- תקווה או אכזבה יהודה שלזינגר

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער יצביע היום בשעה 9:00 בקלפי הסמוכה לממ קום מגוריו בצפון תל אביב. אתמול, בשעות הגורליות, התמקד סער במתקפה על יו"ר ימינה נפתלי בנט.

בראיון לרדיו דרום טען סער כי בנט הפיץ לאנשי התקשופ רת סקרים פיקטיביים שמראים שתקווה חדשה מתקרבת אל אחוז החסימה. "חד וחלק - הוא המציא סיפור. הוא יודע טוב מאוד שהוא יורד בסקרים ואני עולה. הוא פשוט שקרן. פשוט הלך ושיקר תחת לחץ כדי להוליך שולל את הבוחרים. זו התנהגות שמתאימה לנתפ ניהו ומספיק לנו נתניהו אחד, אנחנו לא צריכים עוד נתניהו חדש וקטן. יש פה פשוט שבירה של כל קוד של יושר".

לדברי סער, "מדובר בסיפור שקרי של אדם עלוב בזמן לחץ, אדם שפעם אחת כבר לא עבר אחוז חסימה. אז הוא הולך ומוכר שקרים לעיתופ נאים, והיו עיתונאים שרצו לראות את הסקר הזה וכשלא הראה נפנפו אותו. מצער שבנט בישורת האחרונה של מערכת הבחירות גילה גם חוסר יכולת עמידה וחתם אמש על המסמך הילדותי הזה, שהוא בעצם מסמך נאמנות לנתניהו נוסף".

מדובר במסמך שאותו הציג בנט שלשום, עם התחייבות שלא לשבת בממשלה תחת לפיד ולא להישען על המנפ דטים של מפלגת רע"מ. בנט חתם על המסמך, וקרא לנפ תניהו לחתום עליו אף הוא. בליכוד התעלמו מהקריאה של יו"ר ימינה.

בהתייחס לכך הוסיף סער: "בנט עשה טעות, זכותו להבהיר לכולם שהוא בכיס של נתניהו, הציבור שרוצה שינוי ישפוט אותו". בנוסף, בראיון לחדשות ,12 כשנשאל באופן ישיר אם יישב תחת לפיד, השיב: "אני לא שללתי אופציות של רופ טציה כמו שבנט עשה פה. אני לא אומר שאני אסכים ואני לא אומר שלא אסכים. אני לא מחתים את עצמי על מגבלות שהן לא דרושות. יש לי שתי מטרות: להחליף את נתניהו ואת השלטון, ולמנוע בחירות חמישיות".

סער על ישיבה תחת לפיד: "אני לא אומר שאני אסכים ואני לא אומר שלא אסכים. אני לא מחתים את עצמי על מגבלות שהן לא דרושות"

 ??  ??
 ?? צילום: יוסי זליגר ?? סער במרתון שכנוע מצביעים
צילום: יוסי זליגר סער במרתון שכנוע מצביעים
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel