Israel Hayom

"חבר מביא חבר ואנחנו מנצחים"

את היממה האחרונה ניצלו בציונות הדתית כדי לנהל שיחות טלפון עם בוחרים ● בסיור במחנה יהודה תמרץ בן גביר את הבוחרים הפוטנציאלי­ים: "יש לנו הזדמנות היסטורית לממשלת ימין על מלא"

- יאיר אלטמן

בציונות הדתית השחיזו חרבות ביום האחרון לפני פתיחת הקלפיות. יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' ושאר המועמדים הקפידו לתור את הארץ מצפון ועד דרום. עו"ד איתמר בן גביר הקדיש את היום האחרון לתמרוץ השטח, ולשכנוע מאות מתלבטים בשיחות טלפון. בן גביר פתח את הבוקר בישיבה של צוות הקמפיין במטה מפלגת הציונות הדתית, ומשם המשיך לטלפניה בירושלים - שם קיים שיחות טלפון רבות במטרה לשכנע מתלבטים בין הציונות הדתית לליכוד ולימינה.

בן גביר הסביר למתלבטים כי על מנת שהליכוד תהיה מפלגת השלטון וראש הממשלה יהיה נתניהו, חייבים את המנדטים של מפלגת הציונות הדתית, כאשר בלי סמוטריץ' אין לנתניהו 61 מנדטים להקמת ממשלת ימין. בנוסף, למתלבטים בינו לבין ימינה הציג בן גביר את הסכנה המוחשית שלאחר הבחירות נפתלי בנט יצטרף לממשלה עם לפיד ומרב מיכאלי ובכך יעביר קולות מהימין לשמאל, כאשר הציונות הדתית היא המפלגה היחידה שמתחייבת לשבת בממשלת ימין בראשות נתניהו. בנוסף, קיים בן גביר סיורים בכמה מוקדים מרכזיים, ובהם שוק מחנה יהודה בירושלים, יחד עם עשרות פעילי שטח, וזכה בהם לקריאות תמיכה. במהלך הסיור במחנה יהודה אמר בן גביר כי "יש לנו הזדמנות היסטורית להביא מחר ניצחון אמיתי לגוש הימין ולהקים ממשלת ימין על מלא. כדי שזה יקרה

ונתניהו יהיה ראש הממשלה, ותקום ממשלה שתעשה רפורמה אמיתית במערכת המשפט, תחזיר את יכולת ההרתעה לחיילי צה"ל, תגרש את המסתננים מישראל ותשים סוף לטרור והפשיעה בדרום - חייבים בכנסת את המנדטים של הציונות הדתית. חבר מביא חבר, ואנחנו מנצחים". בן גביר הוסיף כי "בשונה מממשלות ה'ימין' שהיו עד היום, הפעם הימין יהיה לראשונה ימין לא רק בדיבורים – אלא בעיקר במעשים. הפעם לא יהיו שם ליברמנים וגנצים שיתקעו מקלות בגלגלים לתיקונים הכל כך קריטיים בשלל התחומים הנדרשים. אם יש אותנו – יש 61 מנדטים להקמת ממשלת ימין. אסור לנו לפספס את ההזדמנות".

 ??  ?? מנסים לעודד הצבעה בבירה
מנסים לעודד הצבעה בבירה
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel