Israel Hayom

"בזכות מאוכזבי העבודה": גנץ שואף להפוך להפתעת הבחירות

התקווה של יו"ר כחול לבן: למרות האכזבה, מצביעי המרכז יעדיפו אותו על פני האלטרנטיבו­ת משמאל ● היום: גנץ יצביע - ואז יישא נאום מחוץ למשרד המשפטים: "נתניהו מכרסם ביסודות הדמוקרטיה"

- הצתה מאוחרת דניאל רוט־אבנרי

בימים האחרונים מתרחש תהליך מעניין בקרב המצביעים הפוטנציאלי­ים של כחול לבן. למרות האכזבה מהמפלגה שהפרה הבטחת בחירות ונכנסה לממשלת נתניהו עם פרוץ משבר הקורונה, נראה כי יש שחוזרים לשקול להצביע לה. בנוסף, קהל מצביעים חדש לוטש עיניים לעבר המפלגה - מאוכזבי מפלגת העבודה.

את שני המסרים העיקריים של המפלגה יעבירו גם היום בכחול לבן בכל הכוח, ביום הבחירות. המסר הראשון: מאוכזבי מפלגת העה בודה "יש לכם בית חדש", לצד המסר שלפיו יו"ר המפלגה בני גנץ הוא אדם ישר ולכן "גנץ בכנסת, או ביבי לנצח".

גנץ: "לישראל נשקפת סכנה"

כאמור, נראה שהמסר השני מחלחל בימים האחרונים למצביעים המתלבטים, ולכן ייתה כן כי כחול לבן עוד תפתיע ותסיים בתמונת מנדטים גבוהה מזו שחזו לה הסקרים.

בעקבות מערכת הבחירות המכוערת, נראה כי יש קולות רבים שמחפשים בחירה "הגונה"

וגנץ מציע אותה. כך, בדרך האלימינציה, נראה כי דרכה של כחול לבן להפתיע ולסיים במקום טוב יותר, כפי שצפו גורמים במפה לגה עוד בתחילת מערכת הבחירות, עשויה להתממש.

אמש שלח יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני

גנץ מסר למפלגות הגוש ואמר: "ביחד נשרוד - לחוד ניפול. אין אף מפלגה שמתמודדת מול נתניהו, אבל יש גוש שיכול למנוע את המשך שלטונו". הוא הזהיר כי "הפעולה הראשונה שנתניהו יעשה אם יגיע לה16 לא תהיה להה עביר מענקים - אלא לפטר את מנדלבליט

ואת איסמן". יצוין כי גנץ מתכנן להתייצב היום מחוץ למשרד המשפטים ולמסור משם הצהרה - בעיצומו של יום הבוחר.

יו"ר כחול לבן הוסיף כי "לישראל נשקפת סכנה מתוך קבוצה קיצונית שבראשה ראש ממשלה המבקש לכרסם ביסודות הדמוקרטיה, שמונע תקציב מדינה כבר שלוש שנים, שמשה קר, מסית ומסכן את ביטחון ישראל. מעולם לא חשבה תי שהוא יאפשר לי להגיע לרוטציה - אבל לא האמה נתי שיפרק את הממשלה בתוך חודשים ספורים וימה נע מאזרחי ישראל תקציב מדינה, כשמאות אלפי מוה בטלים מציפים את המשק ועסקים קורסים".

גנץ למפלגות הגוש: "ביחד נשרוד - לחוד ניפול. אין אף מפלגה שמתמודדת מול נתניהו, אבל יש גוש שיכול למנוע את המשך שלטונו"

 ?? צילום: יהושע יוסף ?? גנץ בסיבוב אחרון עם התומכים. יפתח פער מעל אחוז החסימה?
צילום: יהושע יוסף גנץ בסיבוב אחרון עם התומכים. יפתח פער מעל אחוז החסימה?
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel