Israel Hayom

מאחורי מסך המתלבטים

טל שוחמי מייחלת לשינוי אך לא חושבת שיש מנהיג טוב מנתניהו ● שפירר לאיוש לא מצליח להתחבר לאדם שמחזיק בדעותיו ● אייל אמסלם חושב שהטיקט "רק לא ביבי" כבר לא מספיק ● החליטו - והצביעו!

- לא מחמיצים את הקול איליה יגורוב וירון דורון

אמסלם: "אצלי לא חשוב ימין או שמאל. אני מסתכל על המועמד וכושר מנהיגותו"

גם בסבב הבחירות הרביעי בתוך שנתיים, עוד יש מצביעים שעדיין לא יודעים איזה פתק ישלשלו לקלפי. בשיחה עם "ישראל היום" הם מספרים על הלבטים, השאיפות וגם - מה הם מתכננים לעשות.

שפירר לאיוש )40( מבאר שבע הצביע בבחירות הקודמות למרצ, והיום הוא מתלבט בין מרצ, העי בודה ויש עתיד.

"אני לא מצליח להתחבר לני ציגים שלה, אני לא מוצא שם אף נציג, אף נציג שאני יכול להי גיד שהוא מסוגל לדבר בשמי, או לבטא את מה שאני מרגיש. לצי ערי, זה מרגיש שהם (מרצ) כמו תרנגולות ללא ראש. וזה כמובן קשור לא רק לניצן הורוביץ. אני לא חושב שיש שם מישהו שהיה גורם לי לתחושה אחרת כרגע".

לעומת שפירר, המתלבטת הבאה לא בטוחה אפילו אם תצי ביע בבחירות הקרובות.

טל שוחמי )25( מאשדוד סיי פרה ל"ישראל היום": "בבחירות הקודמות לא הצבעתי כי בחרי תי לעבוד ושוב לא היה לי למי להצביע. בדעות שלי אני ימיןי מרכז, וההתלבטות היתה אז בין הליכוד, ימינה וכחול לבן. בני גנץ די מהר ירד מהפרק מבחינתי ומצאתי את עצמי לא יודעת למי להצביע. הפעם חשבתי להצביע לנפתלי בנט, למרות שאני לא הכי שלמה עם זה. יש את יש עתיד, שאני לגמרי אוהבת את המצע אבל לא מתחברת ללפיד ולא חושבת שהוא מתאים להיות ראש הממשלה. אז אני שואלת את עצמי בשביל מה? ממילא כל קולות הימין יצטברו לליכוד. אין סיכוי שאני אשים יאיר לפיד בקלפי, והכייהכי נורא - נמאס לי מביבי נתניהו ואין שום אופי ציה אחרת. כנראה גם השנה אני אבחר בסוף רק לעבוד. כי כמו שבממשלה מבולבלים, כך גם אני מבולבלת".

אייל אמסלם, טכנאי תקשוי רת בן ,46 גרוש פלוס שניים מהרצליה, עדיין לא החליט איזה פתק הוא ישלשל אל תוך הקלפי ואם הוא בכלל יממש את זכות הבחירה שלו. "אני מתלבט כי מצד אחד אני חושב שביבי נמצא שם הרבה זמן, כשבכל מקום אחר בעוי לם זה משתנה כל כמה שנים", הוא אומר.

"מצד שני, אני לא רואה אף אחד אחר כרגע שהוא מתאים להיות ראש הממשלה. אני לא רוצה לבחור מישהו שהוא לא מתאים לתפקיד ולא יידע לנהל את המדינה. ראינו את גנץ, שקיבל 35 מנדטים על הטיי קט של 'רק לא ביבי' וכמעט היה ראש ממשלה. עכשיו ברור לכולם שהוא לא היה מתאים לתפקיד ואפילו לא בטוח שהוא עובר את אחוז החסימה. התברר ש'רק לא ביבי' לא מחזיק. יאיר לפיד קצת מתקרב לביבי אבל הוא עדיין לא שם".

אמסלם מוסיף כי ההחלטה תיפול רק ביום הבחירות עצמו: "אצלי לא חשוב ימין או שמאל. אני מסתכל על המועמד, אם הוא מסוגל להנהיג את המדינה. אני מתלבט בין להצביע לביבי או להימנע. אני אתלבט עד ליום הבחירות ואז אחליט".

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? לאיוש
לאיוש
 ??  ?? אמסלם
אמסלם
 ??  ?? שוחמי
שוחמי
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel