Israel Hayom

בחרו זה בזו

משלשלים מעטפה בקלפי - ואחר כך אחת נוספת, בתיבת הצ'קים של החתן והכלה ● אדיר ולינוי תכננו את חתונתם במשך זמן רב, אך התאריך הפנוי היחיד היה דווקא ביום הבוחר: "ממילא כולם בחופש"

- היאלי יעקבי־הנדלסמן

חופה וקלפיות: אדיר כהן )35( ולינוי בן דוד )29( צפויים להינשא במזל טוב היום, ביום הבחירות, ב"ויז'ן", גן אירועים ביישוב אורה שבאזור ירושלים. כהן סיפר כי "אנחנו ביחד די הרבה שנים. רצינו להתחתן אבל בגלל לימודים ועבודה זה לקח קצת זמן. החלטנו שאנחנו לא דוחים יותר ואז הגיעה הקורונה". כהן הוסיף: "חיכינו במהלך השנה האחרונה להתחתן. רצינו להתחתן כבר כמה פעמים, אבל לא קבענו תאריך בגלל חוסר הוודאות שהיה בתקופת הקורונה. ברגע שהוודאות הגיעה סוףסוף, הזמנו תאריך לפני כשלושה שבועות. החליפה שלי היתה מוכנה וגם השמלה של לינוי היתה כבר הרבה זמן בבית, לפני תיקונים. הכנו אותה למקרה שהמשק ישתחרר. חוץ מזה, את הכל הזמנו לפני שלושה שבועות עם סגירת התאריך של האירוע, לאחר שהודיעו כי האולמות וגני האירועים נפתחים".

על הבחירה של יום הבוחר אמר כהן כי "זה היה התאריך היחיד שהיה פנוי. בהתחלה רצינו להינשא יום לפני הבחירות, כי יום למחרת להיות בחופש זה יותר אידיאלי לאירוע. בסוף זה יצא מצוין כי כולם בחופש ואפשר לערוך את החתונה יותר מוקדם. בנוסף, עד הבחירות הבנו שזה די ודאי שלא יהיה סגר ואחרי הבחירות אי אפשר לדעת מה יהיה".

באשר להיענות האורחים סיפר: "בגלל הקורונה יש הרבה אורחים שלא מגיעים ויש כאלה שלא מגיעים בגלל שהם מטיילים ביום הבחירות. הזמנו כ־052 אורחים, נדע כמה יגיעו ביום האירוע.

"אנחנו באמת מתרגשים להתחתן סוף־סוף. זו שמחה שמהולה בקצת חשש בגלל כל התנאים וההגבלות. צריך להגיד לאורחים שהם צריכים לעשות בדיקות, לבוא עם תעודות התו הירוק ולעטות מסיכות, וזה קצת מעיב על כל השמחה, אבל נשתדל לשמוח גם ככה".

לשאלה אם יצביעו ביום הבחירות ואם יערכו גימיקים ביום החתונה ברוח הבחירות ענה: "עדיין לא החלטנו אם נצביע ביום הבחירות. היום הזה יהיה גם ככה לחוץ ואנחנו נראה לפי ההספק. יהיו לנו עוד כל כך הרבה בחירות במדינה, כך שזה לא פספוס גדול. נראה אם זה יסתדר. מבחינת הגימיקים, יש את הקלפי שלנו של המעטפות, זאת הבחירה הכי טובה", הוא צוחק. "לא יצא לנו לחשוב על משהו, אבל נחשוב על רעיונות ברוח הבחירות".

 ??  ??
 ?? צילום: אורן בן חקון ?? לינוי ואדיר
צילום: אורן בן חקון לינוי ואדיר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel