Israel Hayom

חג לדמוקרטיה: להצביע מתוך אהבה, ובראש זקוף

חודשים מתנהל בתקשורת מסע ציד אכזרי נגד אדם אחד, במטרה לא מוסתרת להפיל את הימין ● הפתק שתשלשלו היום לקלפי יקבע את גורל המדינה - ולכן אסור לאפשר לשנאה להביס את התבונה

-

היום יום בחירות, אל תהססו לרגע, תחומ שו התרוממות רוח ולכו להצביע. בדרך לקלפי תודו לקב"ה, אך גם לבנימין נתניהו, שבזכות האובססיביו­ת שלו להשגת החיסונים מתאפשר לנו לצאת מבידוד ומסגרים ולהשמ תתף בהליך דמוקרטי שיקבע את דרכה של המדינה בשנים הבאות. האתגרים העומדים בפני אזרחי המדינה גדולים ועצומים: ביטחומ ניים, כלכליים, מדיניים ובריאותיים. חלילה לנו להפקיר את גורלנו בידיים שמאליות, חסרות ניסיון ויכולת, כולל אלה שמתחזים לימין ומתכוונים לפנות שמאלה. בידוע הוא שמה שאומרים באולפנים, שונה בתכלית ממה שאומרים בחדרים סגורים.

כשתעמדו מאחורי הפרגוד, אל תמהרו, קחו עוד דקה למחשבה. הפתק הקטן שתשימו בממ עטפה חתומה יקבע את גורל המדינה לשנים רבות. ברגע מכריע שכזה אל תיתנו לרגש השנאה להשתלט על תבונתכם; רגש שהועצם על ידי שדרניות מוטות אוזניות ופוליטיקאי­ם שעבורם האולפנים האוהדים והמתרפסים הם שדה המערכה העיקרי. חודשים מתנהל בתמ קשורת המתנשאת והמגויסת מסע ציד אכזרי מול אדם אחד, שכבר שנים רבות משקיע את כל זמנו, כישרונותיו ויכולותיו כדי לשמור על הבית של כולנו. עיתונים, ערוצי טלוויזיה ואתרי אינטרנט זיהמו את המרחב הציבורי כדי להפיל את הימין. מיליוני דולרים זרמו לישראל, מעמותות זרות ומהאיחוד האירופי, במטרה אחת ויחידה: להחליף את שלטון הימין ולהקים ממשלת שמאל רכרוכית וכנועה שתמ חתור להקמת מדינה פלשתינית.

בפתק בקלפי תוכיחו לכל מלחכי הפנכה ומהנדסי התודעה, שעל רוב היהודים אי אפשר לעבוד באמצעות ילקוט כזבים מתמשך.

ברור מעבר לכל ספק שרובנו מחוברים למורשת ולמסורת היהודית, אוהבים את ארץ ישראל באמת ומחבקים את חיילי צה"ל גם מול בית המשפט בהאג, מתרגשים בכל פעם ששרים את "התקווה", ודגל ישראל המונף אל על מניע נימים בנפשותינו. על סף הבתים שלנו יש מזוזות כי כך היה אצל אבות אבותינו, ובמוצאי השבת נסב עם המשפחה המורחבת ונשיר יחדיו "לשנה הבאה בירושלים הבנויה".

ממשלת הימין החדשה שתוקם תצטרך להתמודד עם סוגיות כבדות הנוגעות למערכת המשפט, לתנופת ההתיישבות ביהודה ושומרון, לתקשורת השנאה, לעידוד העסקים הקטנים ולתעסוקה, וכן לעסוק בהעמקת החינוך וההשכלה שנפמ געו במגיפת הקורונה. הציבור בישראל בשל לרפורמות משמעותיות, שאותן יהיה אפשר לבצע רק בממשלת ימין מלא. בל נפספס את ההזדמנות ההיסטורית שנקרית בדרכנו כעת.

תפילתי ותקוותי שהשמאל, שרוממות הדמומ קרטיה בגרונו, יקבל בהכנעה את תוצאות הבמ חירות. בדמוקרטיה כל קול שווה, גם אלה שבמ עיני אחרים נחשבים עדר, בבונים או צ'חצ'חים. טובת המדינה אמורה להיות משותפת לכולם.

עכשיו, כשהדברים ברורים וידועים, אתם יכולים להניח בביטחון את הפתק הנכון ונלך מחיל אל חיל במעלה הגאולה.

בשורות טובות במהרה וחג שמח ממש.

 ??  ?? באולפנים אומרים דבר אחד, בחדרים הסגורים - דבר אחר. נתניהו במהלך סבב הראיונות
באולפנים אומרים דבר אחד, בחדרים הסגורים - דבר אחר. נתניהו במהלך סבב הראיונות
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel