Israel Hayom

זהו יום הקונה

עבור רבים חגיגת הדמוקרטיה לא תהיה שלמה ללא מיצוי יום השבתון ● בקניונים כבר הכינו את האטרקציות והמבצעים, ומצפים להסתערות על הקופות ● בדיזנגוף סנטר משתפים: "מעריכים שנגיע לכ־54 אלף מבקרים"

-

יום השבתון בבחירות הפך להיות שם נרדף ליום טיולים, בילויים והנאות מאטרקציות שונות, וגם הנחות ומבצעים לכבוד הבוחרים.

באופן טבעי, הקניונים נערכים עם פעילויות שונות ומבצעים מגוונים על מנת לגרום לצרכנים לפתוח את הארנקים. עם זאת, בשל הקורונה הפעילויות מוגבלות ומתמקדות בעיקר במבצעים שנועדו להעלות את הפדיונות של הרשתות.

דותן שלום, מנכ"ל קניון שער הצפון בקריית אתא, ציין: "בימי הבחירות האחרונים תנועת המבקרים בקניונים עמדה על פי 2 מביום רגיל והגיעה גם לפי 2.5 בשעות העומס המרכזיות. השנה הסמיכות לליל הסדר, לצד אפשרויות מוגבלות לנסיעה לחו"ל וההעדפה לפעילות מקורה ביום שצפוי להיות חורפי וגשום בצפון, הובילו להערכתנו לממוצע גבוה אף יותר ואנו נערכים בהתאם. אנו רואים ביום הבחירות הזדמנות להזכיר לקהל לקוחותינו שהקניון אינו רק מרכז קניות, אלא אירוע חברתי. בכוונתנו לחדש את פעילויות התרבות ביום הזה באמצעות מופע מחווה לסירק דה סוליי, יריד מכוניות וינטג' ואטרקציות נוספות, כל זאת תוך הקפדה יתרה על הגבלות התו הסגול".

באשר למבצע שנערך בקניון שער הצפון, מקבלים שובר בסכום של 50 שקלים למימוש ברשת חנויות קבוצת פוקס על כל קנייה בסכום של 299 שקלים.

מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים, אורי אבל, מעריך כי בסבב הבחירות הנוכחי הקניון אף ישלש את מספר המבקרים. לדבריו, "אנו נערכים למספר מבקרים שגבוה פי שלושה מביום רגיל, משום שלצד המבצעים המיוחדים של הרשתות, אנו נציע מבצע נוסף בדמות החזר של 75 שקלים על רכישה ב־994 שקלים, לקניות בכל חנויות הקניון. צמידות האירועים, לצד מקבץ המבצעים הרחב, ישמשו גורם משמעותי להעדפת הביקור בקניון ולשבירת שיאים חדשים".

"יום מכירות משמעותי"

גם לניצן אריאל, מנכ"ל קניון עיר ימים, יש תחזית אופטימית בנוגע ליום הבחירות. לדבריו, "כמדי יום בחירות, גם הפעם מדובר ביום מכירות משמעותי, רק שהפעם יום הבחירות פוגש צרכנים ובעלי רשתות באופטימיות יוצאת דופן, עם תחושה של אור בקצה המנהרה והיערכות מוגברת לחג ראשון בקרב המשפחה המורחבת. אנו צופים ששעות הלחץ המרכזיות יהיו בין 11:00 ,19:00־ל אז מספר המבקרים צפוי להגיע לשיא - פי 2.5 מביום רגיל. כמו כן, במיוחד ליום הבחירות ייפתח מתחם סתלבט רחב במדשאות הצמודות לקניון, שיאפשר ליהנות ממזג האוויר הקיצי, ממוזיקה טובה ומבריזה מהים, עם מחצלות, פופים, שולחנות וכל ציוד הפיקניק הנחוץ. זאת, גם מבלי להביא דבר מהבית לאלו המעוניינים ליהנות מהאוויר הפתוח".

גם בדיזנגוף סנטר בחרו לציין את הבחירות השנה באמצעות חלוקת מתנות לקונים. לדברי אלכס קפלן, מנהל השיווק של הסנטר, "בשל הגבלות ההתקהלות לא נערוך הפעם בסנטר אירוע גדול כמו חלוקת גלידה בחינם בפעם הקודמת, שהביאה 60 אלף איש. הפעם נציע מבצע לקראת פסח, שבמסגרתו כל לקוח שירכוש מוצרים ב־003 שקלים יקבל אסימון למכונה שבה זרוע לשליפת מתנות. כל לקוח יקבל מתנה כמו אייפון ,12 רמקולים איכותיים, סט מצעים, סירים ואלפי מתנות נוספות בשווי כולל של כ־004 אלף שקלים. להערכתנו, בזכות המהלך הזה ומבצעי העומק של הרשתות והחנויות, נגיע לכ־54 אלף מבקרים".

כאמור, הקניונים השונים נלחמים על כיסם ועל ליבם של הצרכנים, שרוצים לבלות לאחר שנה מורכבת, וכמובן להצטייד לפסח. כך, למשל, מי שיקנה בחנויות של קניון שרונים בהוד השרון ב־005 שקלים ויותר בקנייה יומית, יקבל 100 שקלים במתנה לקניות בחצי חינם.

 ?? צילום: רפאל שחרי צילום: עופרה, קניון רננים צילום: יוסי מלכה ?? מחכים לכם בשער הצפון עם מי תבחרו לשיר?
פיקניק בקניון עיר ימים
צילום: רפאל שחרי צילום: עופרה, קניון רננים צילום: יוסי מלכה מחכים לכם בשער הצפון עם מי תבחרו לשיר? פיקניק בקניון עיר ימים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel