Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 23.03.2021 גדי

אתם מתמקדים בענייני הבית והמשפחה. תזרמו עם זה ואל תנסו להגיע למסקנות. זה לא הזמן לחשבון נפש, תרפו. החופש והעצמאות שאתם חולמים עליהם תלויים רק בכם, אבל קשה לכם לראות ברור את מה שמתרחש.

דלי

מיקום הירח וכוכב מארס מצביעים על יום מוצלח במיוחד. כל מה שאתם צריכים נמצא ממש בהישג יד. אתם נוכחים לדעת בפעם המי יודע כמה שרק כאשר אתם סומכים על עצמכם הכיוון חיובי.

דגים

אתם מבזבזים זמן יקר בגלל בררנות וביקורתיות. במהלך היום אתם קולטים מה קורה וחוזרים לתלם. המצב משתפר בהדרגה ולקראת הערב יורד עליכם מצב רוח טוב ממש. טוב שיש מי שאוהבים ומקבלים אתכם כפי שאתם.

טלה

קצת קשה לכם היום. אתם משקיעים מאמצים תכליתיים וממוקדים אבל ייתכן כי המועד מאוחר מדי בכיוון הספציפי שאליו אתם מתכווננים. טיפ: המצב ישתפר בעוד כיומיים.

שור

התחדשות פיזית מאפיינת יום זה, ונראה כי הגיע הזמן. אתם מגיעים לשיאים מבחינת ההספקים ואת מרבית תשומת הלב משקיעים דווקא בתחום הזוגי והמשפחתי. מי שפנוי, מומלץ להתחיל בחיפושים אחר הנפש התאומה.

תאומים

הכוכבים סטורן ויופיטר גורמים לצורך להשתחרר מתלות רגשית וכלכלית. שימו לב: אתם עלולים להיקלע לעימותים. מתחשק לכם לנער מישהו קרוב ולהבהיר שאינכם זקוקים לו כדי שייתן לכם "הוראות הפעלה".

סרטן

אתם במצב רגשי והפכפך. השתמשו באנרגיה החדשה שפורצת אל כמה כיוונים בבת אחת. עשו מה שמתאים לכם, ומי שרוצה להצטרף אליכם ל"מסע", שיעשה זאת. מי שלא - יפסיד. אתם יכולים להמשיך לחגוג.

אריה

קיימת התחזקות של יוזמות אישיות. אתם מפגינים הרבה אומץ וביטחון ובכך מצליחים להפריד בין הטפל לעיקר, בין שמדובר בתחום הקריירה ובין שמדובר ביחסים אישיים. כל הכבוד!

בתולה

כוכב יופיטר מעניק לכם אומץ. סוף־סוף אמרתם למי שמציק לכם כבר הרבה זמן את כל האמת בפנים. העולם לא נחרב והשמיים לא נפלו. התוצאה היחידה היא שההרגשה שלכם השתפרה לאין ערוך. להיום זה יספיק.

מאזניים

יום נהדר. יש לכם הרגשה שאתם מקבלים מהחיים את מה שמגיע לכם. אתם שואבים כוחות מחודשים ומתעודדים מבני המשפחה. הסיטואציה החדשה מחזקת אתכם להמשיך במאבק ההישרדות שבו אתם נמצאים.

עקרב

לאט־לאט הדברים מסתדרים מעצמם ונרגעים, ואתם מרגישים שאתם עולים על דרך המלך. אדם שהפיץ עליכם רכילות נעלם מהאופק (לפחות באופן זמני). הרקיע צופה ניתוק מכבלי עבר והליכה לעתיד טוב יותר.

קשת

צפויה לכם נחת רוח אמיתית כתוצאה מצעד שנקטתם. הקשר הרומנטי מעניק תמיכה משמעותית ביום שבו אתם זקוקים במיוחד להפגנה של תשומת לב וחיבה. הצורך באינטימיות ובאהבה בכמויות יבוא על סיפוקו.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel