Israel Hayom

48 שעות, ושוב מתחילים

שוער יש, וגם החלק הקדמי סגור - כעת צריך וילי רוטנשטיינר להחליט עם איזו הגנה לעלות מחרתיים מול דנמרק במשחק הפתיחה של מוקדמות מונדיאל 2022

- ליאב נחמני

נבחרת ישראל החלה באופן רשמי בהכנות לקראת שלושת משחקי הפתיחה במוקדמות המונדיאל מול נבחרות דנמרק (יום חמישי), סקוטלנד (יום ראשון) ומולדובה (ביום רביעי בשבוע הבא).

היום יצטרפו לאימונים הלגיונרים שהגיעו מאוחר, והמאמן וילי רוטנשטיינר יחל בתרגול ההרכב לקראת המפגש מול הדנים. עם זאת, האוסטרי גיבש פחות או יותר את ההרכב שיעלה במשחק הראשון. מקומו של אופיר מרציאנו בין הקורות מובטח, כאשר בקישור ובחלק הקדמי מקומם של דור פרץ, ביברס נאתכו, מנור סולומון, ערן זהבי ומונאס דאבור די סגור.

בהגנה ישחקו אלי דסה, ניר ביטון ואיתן טיבי, בעוד לגבי עמדת המגן השמאלי עדיין יש התלבטות. רוטנשטיינר שוקל אם לפתוח עם סאן מנחם

ובמצב כזה לצוות את חאתם עבד אלחמיד כבלם שלישי, או שמא לשחק עם שחקן הפועל ב"ש בצד שמאל במערך של חמישייה אחורית, עמדה שאותה הוא מכיר היטב. החלטה סופית יקבל המאמן לקראת האימון המסכם מחר. "אנסה להוכיח שהמקום שלי בנבחרת", אמר מנחם והוסיף התייחסות למשחקים מול דנמרק וסקוטלנד: "אצטרך להציג את היכולת הכי טובה שלי ולהיות בשיא. אני מתרגש מאוד מהמעמד. אין ספק שיש פערים בין הנבחרות, אבל היו דברים מעולם".

פלאניץ', שלב הבוררות

מכבי חיפה צפויה לדעת בקרוב אם תצטרך לפצות את סטיאווה בוקרשט בגין העברתו של הבלם בוגדן פלאניץ' בקיץ האחרון. בסוף בחודש צפויה להתקיים הבוררות באופ"א בין הירוקים לבין הרומנים, כאשר בחיפה מאמינים כי החוזה של פלאניץ' בסטיאווה לא היה בתוקף מאחר שהשחקן לא קיבל שכר כמה חודשים. כמו כן, גם אם ייפסק פיצוי לחובת חיפה, ההערכה היא כי הוא יהיה קטן יחסית.

בקיץ דרש הבעלים של סטיאווה, ג'יג'י בקאלי, סכום של 10 מיליון יורו עבור הבלם הסרבי, אך היה ברור שהסכומים הללו אינם ריאליים. לא מעט קבוצות באירופה נרתעו מהעברתו של פלאניץ' בשל הסוגיה המשפטית, אך חיפה הלכה עליו מתוך אמונה כי יש כמה כשלים ובעיות בחוזהו בסטיאווה.

בנושא אחר, הקשר צ'ארון שרי הוזמן למשחקים של נבחרת סורינאם מול איי קיימן וארובה. שרי ימריא מישראל לפלורידה, שם יתקיימו המשחקים. הוא צפוי לחזור לישראל ביום חמישי הבא.

 ?? צילום: אי.אף.פי ?? סולומון חוגג מול סקוטלנד. ימשיך במומנטום מול הדנים?
צילום: אי.אף.פי סולומון חוגג מול סקוטלנד. ימשיך במומנטום מול הדנים?

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel