Israel Hayom

גם הפעם בוחרים "ישראל היום"

הצטרפו אלינו הערב למשדר הבחירות עם כל תוצאות המדגמים, הדיווחים מהשטח והפרשנויות ● המשדר, בהגשת יואב לימור, יועבר באתר האינטרנט, בעמוד הפייסבוק וביישומון

- סופרים לאחור ספי פישמן

הדיווחים, הפרשנויות וכמובן המדגמים: הערב 21:00־ב - משדר הבחירות של "ישראל היום" בהגשת יואב לימור. באתר, ביישומון ובעמוד הפייסבוק

הערב, אחרי שכבר בחרתם ומימשתם את זכותכם הדמוקרטית, הצטרפו אלינו למשדר הבחירות המיוחד של "ישראל היום". המשדר, שיוגש על ידי יואב לימור, יועבר בשידור חי באתר האינטרנט של "ישראל היום", בעמוד הפייסבוק וביישומון.

המשדר יחל בשעה 21:00 והוא יביא את כל העדכונים השוטפים ממטות המפלגות לפני סגירת הקלפיות, את כל הפרשנויות וכמובן את תוצאות מדגמי הטלוויזיה שיתפרסמו בהמשך הערב. בשעה ,22:00 עם סגירת מוקדי ההצבעה והקלפיות ועם פרסום מדגמי הטלוויזיה, נביא לכם את כל התוצאות, הניתוחים והתגובות ממטות המפלגות בזמן אמת.

באולפן "ישראל היום" ילוו את המשדר העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, העיתונאי והפרשן הפוליטי ברדיו קול ברמה, ישראל כהן, האסטרטג המומחה לחברה הערבית ובעל טור שבועי ב"ישראל היום", ג'לאל בנא, חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת יש עתיד, ד"ר עליזה לביא, ומנכ"ל ספוט תקשורת, ליאור רוטברט.

בנוסף, באולפן "ישראל היום" ייקחו חלק בפאנל הפרשנות גם הפרשן המדיני של "ישראל היום", אריאל כהנא, ואיתו יהיה גם הפרשן הפוליטי של "ישראל היום", מתי טוכפלד, שינתח את המצב.

יחד איתם, כתבי "ישראל היום", ובהם יהודה שלזינגר, דניאל רוט־אבנרי, יאיר אלטמן, ינון בן שושן, דניאל סיריוטי ועוד רבים וטובים, יהיו פזורים בשטח ובמטות המפלגות, וידווחו על הדרמות שיביאו תוצאות המדגמים.

כידוע, מערכת הבחירות הנוכחית היא המערכת הרביעית שמדינת ישראל יצאה אליה בתוך פחות משנתיים, כשהיעד הנכסף בשלוש מערכות הבחירות האחרונות היה ונשאר גם בבחירות הנוכחיות 61 מנדטים.

במשדר המיוחד נביא לכם את המסלול שעברו אזרחי ישראל מהבחירות הראשונות לפני פחות משנתיים ועד למערכת הרביעית שתגיע לנקודת הרתיחה שלה היום בערב, נבדוק איך משבר הקורונה, שהיכה בישראל ובעולם כולו, השפיע על הבוחרים ביום הבחירות, ונראה אם הם יצאו להצביע, כשברקע מבצע החיסונים שמחליש את המגיפה.

 ??  ??
 ?? צילום: יהושע יוסף ?? יואב לימור. נפגשים הערב
צילום: יהושע יוסף יואב לימור. נפגשים הערב
 ??  ??
 ??  ?? כתבנו הפוליטי יהודה שלזינגר, בכתבה שתשודר הערב
כתבנו הפוליטי יהודה שלזינגר, בכתבה שתשודר הערב

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel