Israel Hayom

במגזר הערבי לא נהרו לקלפיות

במפלגה קיבלו בהלם את תוצאות המדגמים, שלפיהן הם לא עוברים את אחוז החסימה ● בכיר במטה: "נזכה במנדטים על חשבון המשותפת, ההחלטה שלנו הוכיחה את עצמה"

- דניאל סיריוטי

הלם שרר במטה מפלגת רע"מ בטמרה עם היוודע תוצאות מדגמי ערוצי הטלוויזיה שהעניקו לה 0 מנדטים. עם זאת, במפלגה אופטימיים ומאמינים כי יעברו את אחוז החסימה.

מנסור עבאס אמר לתומכיו במטה בטמרה: "התוצאות במדג מים לא טובות, אבל אלו רק מד גמים, שלא דוגמים נכון את המ צביעים שלנו. אני בטוח שספירת האמת תביא אותנו מעבר לאחוז החסימה ויותר". יו"ר המפלגה אמר ל"ישראל היום": "אנחנו אופטי מיים. רבים מהבוחרים שלנו הגיעו להצביע בשעות הערב לפני סגירת הקלפיות". במפלגת רע"מ בראשות ח"כ מנסור עבאס הקרינו לאורך יום הבחירות אופ טימיות זהירה והיו מעו דדים מהאווירה החיובית בקרב הפעילים והתומכים בשטח בעקבות הסקרים האחרונים טרם פתיחת הקלפיות, ולפיהם המ פלגה, שהתפצלה מהרשימה המשו תפת וגרמה לוויכוח פוליטי וציבו רי נוקב במגזר הערבי בכל הנוגע לצורך של החברה הערבית לקחת חלק פעיל יותר במגרש הפוליטי - צפויה לעבור את אחוז החסימה.

"פועלים למען המגזר"

גורם בכיר במטה יום הבחירות ברע"מ בכפר טמרה בגליל אמר ל"ישראל היום" כי במפלגת רע"מ יש מי שבטוחים שהם אף עשויים לזכות ביותר מנדטים מהרשימה המשותפת ועל חשבונה. "ההחלטה להתמודד ראש בראש עם הרשי מה המשותפת על קולות המגזר הערבי היתה אסטרטגיה מבריקה, שבינתיים מוכיחה את עצמה",

אמר הבכיר והוסיף: "התמקדנו בבייס הבוחרים שלנו במגזר הע רבי והציבור הערבי הבין את המסר, שבזמן שהרשימה המשותפת מת עסקת בשמאל הישראלי, בקהילת הלהט"ב ובנושאים מדיניים שלא מעניינים את המגזר, רע"מ פועלת למען החברה הערבית ומשקיעה בציבור הערבי את כל מרצה.

פנו אל הבייס

התשובה של מנסור עבאס לכל מי שקרא לו בוגד ומשת"פ של נתניהו והליכוד היתה באמצעות קמפיין הסברה מאסיבי לבייס הבוחרים הע רבי, תוך דגש על כך שבעוד איימן עודה והרשימה המשותפת מפלר טטים עם השמאל הציוני - רע"מ פועלת ותפעל למיגור הפשיעה ול שיפור החיים והביטחון האישי של כל אזרחי ישראל הערבים".

עם זאת, ברע"מ הדגישו כי חשש משאננות הביא את יו"ר המפלגה, ח"כ מנסור עבאס, ואת שאר המו עמדים לפנות אל ציבור הבוחרים ולהמריצם להגיע לקלפיות, "אנו מדגישים לציבור הבוחרים שלנו עד כמה חשוב הפעם שיגיעו להצ ביע כי כל קול חשוב מאוד, בייחוד למפלגה סקטוריאלית כמו רע"מ".

 ??  ??
 ?? צילום: גיל אליהו-ג יני ?? עבאס בקלפי
צילום: גיל אליהו-ג יני עבאס בקלפי
 ?? צילום: גיל אליהו-ג יני ?? מטה רע"מ
צילום: גיל אליהו-ג יני מטה רע"מ

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel