Israel Hayom

"אעשה מה שטוב למדינה"

הקול בידיים שלו: נפתלי בנט הוא זה שככל הנראה יכריע את גורל הממשלה הבאה ● יו"ר ימינה לא פירט לאיזה גוש יצטרף, אך הכריז במטה המפלגה: "מה שהיה הוא לא מה שיהיה"

- יאיר אלטמן

במטה מפלגת ימינה

יו"ר ימינה נפתלי בנט התעקש לאורך כל הקמ פיין שלא להתחייב למחנה כל שהו, והוא ידע מדוע. לפי המ דגמים, בנט - שצפוי להשיג 8-7 מנדטים - הוא לשון המא זניים שתקבע את גורל הממשלה הבאה.

בינתיים עדיין לא ברור לאן מועדות פניו. "אעשה רק מה שטוב למדינה", אמר אמש בנט בלי שפירט מעבר מכך.

בנאום שנשא במטה ימינה, הד גיש בנט כי "עכ שיו הזמן לריפוי. לאיחוי השס עים בעם. מה שהיה הוא לא מה שיהיה. בכוח שנתתם לי אפעל רק תחת עיקרון אחד: מה שטוב לישראל. מה שטוב לכלל אזר חי ישראל. אפעל שהנהגת יש ראל תעבור משנאת חינם לאהבת חינם; מסערה וכאוס - ליציבות וביטחון.

"ממנהיגות שעסוקה בעצמה - למנהיגות מקצועית שאכפת לה. רק מדינה מאוחדת תדע לעמוד בביטחון מול אויבי ישראל".

בהתייחסות לתוצאות המד גמים אמר בנט כי "עוד יעברו כמה ימים עד שנדע את תו צאות האמת, ותמונת הממשלה הבאה אינה ידועה בשלב זה: אך דבר אחד אני יכול להבטיח: כל ממשלה שתקום, תדאג לכלל אז רחי ישראל - חילונים ודתיים, חרדים ומסורתיים, יהודים וע רבים. אני איש ימין. של ארץ ישראל. של ביטחון ועוצמה מול אויבי ישראל, ולא ותרנות וחול שה. של מתן ביטחון אישי לתוש בי הדרום, ולא לכניעה לכנופיות טרור בדואיות".

באופן אישי יותר אמר בנט כי "אבא שלי לימד אותי שהמדינה הראשונה שלנו בימי בית ראשון התקיימה רק במשך 80 שנה עד שהתפצלה לשתי ממלכות, ואיבד נו את מרבית עם ישראל לנצח.

"המדינה הש נייה שלנו שרדה רק כ 75 שנה. זו ההזדמנות השלישית שלנו, מדי נת ישראל. אנחנו בעשור הש מיני, שמעולם לא צלחנו. הפעם אסור לנו להרוס את המדינה הזו".

תוצאות המדגמים התקבלו בסיפוק גם בקרב פעילי המ פלגה. יונתן דובוב ,(33) מו עמד הרשימה לשעבר ופעיל מפלגה ותיק, אמר כי "מדובר בתוצאה מעולה שמעמידה את ימינה כלשון המאזניים של כל קואליציה עתידית - והיא לא נמצאת בכיס של אף אחד, מלבד עם ישראל".

 ?? צילום: יוסי זליגר ?? בנט ושקד במטה המפלגה, אמש
צילום: יוסי זליגר בנט ושקד במטה המפלגה, אמש

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel