Israel Hayom

"כל אלה שפתחו שמפניה - שיחכו"

מפלגתו של ח"כ ליברמן קיבלה 8-5 מנדטים לפי המדגמים ● ח"כ אבידר במטה: "שנתניהו יאפסן את החליפות, אין לו "61

- נועם )דבול( דביר

במטה ישראל ביתנו

דומה שהכי פחות דרמה - חיובית או שלילית - שררה אמש במטה מפלגת "ישראל ביתנו" של ח"כ והשר לשעבר אבי גדור ליברמן.

המפלגה, שבכנסת הנוכחית יש לה שבעה מושבים, קיבלה אמש לפי שלושת מדגמי ערו צי הטלוויזיה בין שישה לשמונה מנדטים. אמש הודו פעיליה כי קיוו ליותר, ואם אכן התוצאה תתממש - הרי שמדובר באכזבה יחסית.

במטה נכחו מספר מועט מחברי המפלגה. הגעתו של יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן תו זמנה רק לשעה מאוחרת לאחר סגירת הגיליון.

הפעילים הופרדו מכלי התקשורת, בטענה שיש לשמור על קפסולות סטריליות.

ח"כ אלי אבידר, מהלוחמניים במפלגה, עקץ: "כל אלה שפתחו שמפניה - שיחכו. לביבי אין 61 מנדטים, הוא לא יהיה ראש ממשלה, שיאפסן את החליפות".

הוא נשאל על שיעורי ההצבעה הנמוכים ומתח ביקורת על תושבי תל אביב. "אני לא יודע מה גורם לאנשים להיות אדישים ולא לצאת להצביע כאשר איתמר בן גביר הולך לסחוט את נת ניהו. מה החבר'ה האלה בתל אביב חשבו לעצמם שהחליטו לא לצאת להצביע? אם האופ ציה היא בחירות חמישיות או ממשלה עם שר משפטים שהוא סמוטריץ', עדיף ללכת לעשר מערכות בחירות".

מוקדם יותר אתמול, הגיעו למפלגה דיווחים מקלפיות ברחבי הארץ על כך שפ תקים של המפלגה הוסתרו או הועלמו מה קלפיות בירושלים, בפרדס חנה, בקריית ים, במודיעין, בתל אביב ובערים נוספות.

לטענת הפעילים, בחלק מהקלפיות הונחו פתקי מחל וש"ס במקומם של פתקי ל'. במפ לגה הגישו תלונה בוועדת הבחירות המרכזית. כמו כן, המפלגה עתרה לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה להוצאת צו האוסר חלוקת קמעות על ידי ש"ס בדוכנים מחוץ לקלפיות עם ברכה של הרב עובדיה יוסף המנוח, בטענה כי מדובר בעבי רה על חוק התעמולה.

נוסף על כך, במפלגתו של ליברמן התרכזו אתמול בהמר צת הצעירים החילונים לצאת ולהצביע.

היו"ר ליברמן סייר אתמול במטות המפל גה ובערים ברחבי הארץ, כאשר הדגש ניתן על ערים שבהן יש רוב חילוני. לפי הנתו נים, שיעור גבוה מהתושבים שבהן לא הצביע בבחירות הקודמות.

ליברמן פקד גם את כיכר דיזנגוף ופגש מצביעים פוטנציאליי­ם. את הבוקר הוא

פתח בקלפי ביישובו, נוקדים, שם הצביע עם אשתו. "אני חוזר ומזכיר לכולם ששלטון רע נבחר על ידי אנשים שלא באים להצביע", העיר ליברמן.

 ?? צילום: מאיר אליפור ?? ליברמן ורעייתו, אתמול
צילום: מאיר אליפור ליברמן ורעייתו, אתמול

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel