Israel Hayom

בן 28 נעצר בחשד לרצח בן דודו בנתיבות

אלימות קשה ביום הבחירות: על פי החשד, שני בני דודים התקוטטו ברחוב, אחד מהם נפצע קשה ומת מפצעיו ● בן דודו נעצר ● החקירה הוטלה על ימ"ר נגב

- איליה יגורוב

גבר בן 28 נעצר לאחר שנחשד כי רצח אתמול את בן דודו בננ תיבות. האירוע היה סמוך לשעה 09:20 כאשר התקבל דיווח על קטטה ברחוב הרב חי הכהן בעיר.

שוטרי תחנת נתיבות הגיעו למקום ואיתרו פצוע כשהוא מתהלך ברחוב. הפצוע קל עוכב ולווה על ידי שוטר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. השוטרים החלו בסריקות ומצאו בחצר הבית פצוע נוסף. הם הזעיקו עבורו טיפול רפואי וגם הוא הועבר במצב קשה לקבלת טיפול רפואי בליווי שוטר.

במהלך החקירה נמסר על מותו של הפצוע בבית החולים. על פי החשד, מדובר בסכסוך משפחתי בין בני דודים. החשוד, שכמו הנרצח גם הוא תושב נתיבות בן ,28 כאמור נעצר. פרמדיק מד"א אופיר פרץ סיפר: "הפצוע שכב בחצר בית כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים". בתום הערכת מצב שנערכה בידי סגן מפקד מרחב נגב, נצ"מ ירדן קלנדרוב, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב.

"אירוע פסיכוטי חמור"

בתוך כך, המשטרה עיכבה גבר בשנות ה־03 לחייו מגוש עציון, בחשד שסיפק סמים מסוכנים לאב החשוד ברצח בנו בן ה־41 מקריית גת בשבוע שעבר. במהלך החקירה אותרה זהותו של אדם, שאליו ככל הנראה פנה החשוד ברצח בתחילת החודש על מנת קבל טיפול אלטרנטיבי.

האב בן ה־73 נשלח להסתכלות פסיכיאטרית בשבוע שעבר. מחר הוא יובא בפני שופט להארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון.

עו"ד יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב החשוד, מסרו "לישראל היום": "ככל שנוקפות השעות מצטברות עוד ועוד ראיות ועדויות אשר מצביעות באופן ברור כי האירוע הטרגי הזה נגרם כתוצאה מהתקף פסיכוטי חמור, שאליו נקלע מרשנו כתוצאה מטיפול שבוצע על ידי מטפל שאינו מוסמך וכלל הלעטה בכדורים מסוכנים. המטפל נעצר, ואנו בטוחים כי המשטרה והפרקליטות ימצו עימו את הדין בגין הטיפול הנפשע שניתן על ידיו ואשר הוביל לתוצאה המחרידה".

 ?? צילום: דוברות המשטרה ?? זירת האירוע
צילום: דוברות המשטרה זירת האירוע

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel