Israel Hayom

כוכב עולה: אורקה סקיוריטי מגייסת לפי שווי 1.2 מיליארד ד'

החברה הצעירה, שמספקת פתרונות אבטחה לענן, הצליחה לעורר עניין בקרב משקיעים גדולים בעולם ● אורקה מעסיקה 100 עובדים, בעיקר בישראל ● המנכ"ל: "פותרים בעיות מהותיות"

- ערן בר טל

יממה אחרי ההודעה על האקזיט האדיר של איירונ סורס, אורקה סקיוריטי Orca) (Security הישראלית הצעירה מכ ריזה על גיוס של 210 מיליון דולר, לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר.

אורקה סקיוריטי עוסקת בפיתוח פתרונות לאבטחת ענן. את הסבב הובילו קרן CapitalG של תאגיד אלפבית וקרן ‪.Redpoint Ventures‬ אליהן הצטרפו המשקיעים הקיימים ‪,GGV Capital‬ שמשקיעה בחב רה בפעם השלישית, ICONIQ Growth ו ‪Silicon Valley CISO‬ ,Investment­s קבוצת אנג'לים המו רכבת מ 50 מנהלי אבטחת מידע מו בילים בארה"ב המשקיעים את הונם האישי. המומחיות שלהם היא בת מיכה בטכנולוגיה ובהצלחת החברה.

אורקה סקיוריטי גייסה מאז הק מתה כ 300 מיליון דולר במצטבר. הגיוס האחרון, בגובה של 55 מיליון דולר, בוצע בחודש דצמבר האחרון. בעבר השקיעה בחברה קרן ההון סי כון ‪,YL Ventures‬ שהובילה את סבב הסיד ותמכה בהשקעות המשך. החברה רשמה בשנה האחרונה צמיחה של יותר מ 1,000% וגייסה לקוחות אסטרטגיים רבים, הכוללים בנקים ומשקיעים גדולים בעולם. ההשקעה החדשה תשמש את החברה להרחבת פעילותה ולביסוס מעמדה כחלוצה בתחום אבטחת הענן בע זרת טכנולוגית ה SideScanni­ng שפיתחה.

ייחודיות הטכנולוגיה היא בכך שהיא אינה צריכה להיתמך בסוכ ני תוכנה )אייג'נטים(, שברוב המ כריע של המקרים אינם מוטמעים כראוי בארגונים. המערכת משיגה כיסוי מלא ומהיר בתוך דקות, מכיוון ששום קוד אינו פועל בסביבת הענן של הארגון. זאת בשונה מפתרונות אחרים בשוק שמשיגים כיסוי בתוך כמה שבועות.

נוסף על כך, המערכת אינה מייצרת עומסי עבודה מאחר שהיא מסוגלת לתעדף ולסנן בין אלפי התראות אבטחה שונות, ולחשוף את הקריטיות שבהן, תוך מתן תו בנות לטיפול.

החברה הוקמה ב 2019 על ידי שמונה מייסדים, ובהם אבי שוע )מנכ"ל( וגיל גרון, מנהל תהליכים .(CPO) לחברה משרדים בישראל, בלוס אנג'לס, בלונדון, בווינה ועוד. החברה מרחיבה את פעילותה הג לובלית בעזרת תוכנית השותפים שלה ברחבי אירופה עם שותפויות חדשות בבריטניה ובגרמניה. משרד נוסף צפוי להיפתח במהלך השנה באוסטרליה כדי לשרת את שוקי אסיה פסיפיק ולתמוך בפעילות הקיימת באוסטרליה וביפן.

החברה החלה את השנה שעברה עם כוח אדם בהיקף של 28 עובדים וכיום היא מעסיקה כ 100 עובדים - מרביתם בישראל, והיא צפויה לגייס עשרות עובדים נוספים כדי לתמוך בצמיחה המואצת, שיצטרפו לבנייה של תאגיד אבטחת סביבת הענן מה מובילים בעולם.

"אנו פותרים בעיה מהותית המ לווה את סביבת אבטחת הענן מאז אימוץ הטכנולוגיה על ידי המגזר העסקי", אומר אבי שוע, מנכ"ל הח ברה. "האיומים בסביבת הענן הול כים ומתפשטים במהירות, אך המ ענה לאותם איומים לא יכול לפגוע בפעילות התקינה של הארגונים. לקוחות צריכים מערכות אבטחה שבאמת עובדות בשביל הארגון, ולא ההפך. זה בדיוק הפתרון שאנחנו מספקים להם".

החברה גייסה מאז הקמתה כ 300 מיליון ד' במצטבר. נוסף על כך, רשמה בשנה שחלפה צמיחה של יותר מ 1,000%

"משלשת את ההשקעה"

‪GGV Capital"‬ נרגשת לשלש את ההשקעה באורקה סקיוריטי בט ווח של פחות מ 18 חודשים", אמר אורן יונגר, משקיע בקרן .GGV "אמנם מקובל ש CISO מאמ צים כלים חדשים לשיפור הארס נל שלהם, אך נדיר שהם מחליפים את ליבת אבטחת הענן במהירות, וזה מה שקורה בפועל לאחר פרי סת SideScanni­ng של אורקה סקיוריטי. החברה מספקת נראות חסרת תקדים, מיידית ורציפה בר חבי סביבות ענן".

 ?? צילום: אורקה סקיוריטי ?? צוות אורקה סקיוריטי
צילום: אורקה סקיוריטי צוות אורקה סקיוריטי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel