Israel Hayom

"חטאתי בחטא היוהרה"

שנתיים וחצי אחרי שיצא מהכלא, קובי פרץ במקום טוב בחיים: בשבוע שעבר חזר להופיע סוף סוף, היום הוא משחרר שיר חדש, "כל המדינה על הרגליים", ובקרוב ייצא דואט שלו עם מושיק עפיה

- מאיה כהן

בשבוע שעבר הספיק קובי פרץ (45) להופיע בשתי הופעות ולשמח בשתי חתונות, ככה שמבחינתו תמה תקו פת הקורונה. היום הוא משחרר שיר חדש וקצבי, "כל המדינה על הרגליים", שנכתב והולחן על ידי לידור סולטן ואילון ששון, בהפקה מוזיקלית של יעקב למאי.

"אחרי ההופעות והחתונות אני בהח לט רואה את האור ויכול לדבר על חזרה לחיים פול טיים, תודה לאל", מחייך פרץ. "להופיע זה הדבר שאני הכי אוהב בעולם. כשהתחילה הקורונה לא חשב תי שזה יימשך כל כך הרבה זמן. אחרי פסח נוציא דואט של מושיק עפיה ושלי, והיום, לפני פסח, הרגשתי שזה העיתוי הכי נכון להוציא שיר שאומר שהמדי נה על הרגליים. גם בגלל הבחירות וגם בגלל החזרה לחיים ולהופעות".

איך באמת עברת את השנה הזאת?

"מוזיקה זה החיים שלי והנ שמה שלי, זה מחיה אותי. זה הדבר שאני הכי אוהב וזה היה מאוד חסר לי בשנה האחרונה. המזל הוא שהייתי עסוק בעוד דברים, נכנסתי לתחומים חד שים. נכנסתי כשותף למיזם בתחום הקנביס. הגעתי לזה אחרי שאמא שלי שברה רגל ואגן, עברה ארבעה ניתוחים בשנה האחרונה וסבלה מכאבים חזקים. נוסף על כך היא גם נדבקה בקורונה. היא בת 83 וראיתי כמה היא סובלת, ואני יודע שקנביס יכול לעזור. גם לאחיינית שלי שסובלת מפ סוריאזיס זה יכול לעזור, גם לאנשים עם תסמונת טורט או לחולים, והביורוקרט­יה פה מקשה. הגעתי לחברה שעוזרת מול הביורוקרטי­ה והבנתי שאני רוצה להיות אחד המשקיעים והשותפים".

פרץ מספר כי נכנס בשנה האחרונה גם לתחום הנדל"ן. "זה תחום שהתעניינתי בו מאז שאני צעיר אבל פחדתי להיכנס אליו. לא היה לי מי שידחף אותי לשם. מאז השתחררתי מכל המנהלים שעשו לי רק נזק בחיים. היום מנהלת אותי אשתי היקרה, ובשנה האחרונה אני רק פורח. התחברתי עם אנשים טובים. "ברור שלפני כל זה יש את המוזי קה. בשנה האחרונה הקלטתי כמה שירים. בגלל הקורונה כל המופעים שלי בוטלו אבל בקיץ יהיו כמה מופעים גדולים, גם שלי לבד וגם עם מושיק עפיה. יש בתו כנית מופעים ברדינג ,3 בלייב פארק ראשל"צ, מופע גדול בצפון ועוד". אז אפשר להגיד שהחיים חזרו למסלול אחרי היציאה מהכלא? "אני בן אדם אופטימי. גם כשהייתי בחושך הייתי אופטימי. אני אומר שהכל לטובה, נסתרות דרכי האל. כשהגעתי לכלא אולי לא הבנתי את זה, אבל היום אני מבין שיש סיבה לכל דבר. לפני שזה קרה חטאתי בחטא היוהרה, הייתי צריך שמשהו ינחית אותי על הקר קע וייתן לי סוג של סטירה, להבין שאני כלום בעולם הזה. "אם זה לא היה קורה אולי הייתי מוצא את עצמי חס וח לילה גרוש, מה שכמעט קרה לפני כמה שנים כי חשבתי שאני על גג העולם ויודע הכל הכי טוב. הפרשה הזאת גרמה לי להבין שרק אחד שולט ומכוון. אני חושב שכל מה שקרה איתי הוא בבחינת נס שעשה בורא עולם, ואני מודה לו על הכל".

 ?? צילום: רונן אקרמן ?? פרץ
צילום: רונן אקרמן פרץ

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel