Israel Hayom

זהו יום הנוחר

שידור יום הבחירות לכנסת, כל הערוצים

- ניר וולף l עובר מסך

זה עוד טור על שידורי יום הבחירות. יום של טחינת מים, מדגם שנמשך 20 שניות ולאחריו הרבה שום דבר, עד שמתישהו, באור ראשון, מישהו מפנה את ההיאחזות שהקימה יונית לוי באולפן.

06:37 מעיין אדם השכימה קום, לא מצאה אף אחד בשטח וסי פרה לרסקין: "אני באותה הקלפי שאני תמיד מדווחת ממנה, ורק מקווה שזה סבב בחירות אחרון כי נגמרו לי הצבעים של החליפות".

08:00 ראשי המפלגות מתחילים להצביע, אך על ערוצי הטלוויזיה הוטלו הגבלות, על מנת לאסור שידור תעמולה בזמן שמתנהלת הצבעה. אסור להשמיע פוליטיקאים או להציג פתקים וכד', אז כדי למלא יום שידורים מסביב לשעון, חיפשו אלטרנטיבות ומצאו את אותם המרואיינים שדילגו מאולפן לאולפן. כל מי שהוכיח קשר אישי כלשהו למועמד מסוים - נזרק למערכה.

09:10 העם יצא להסתובב בחוץ, כתבים נשלחו לדווח מקניונים, מחופי הים, מהשווקים וגם מהבריכה. פז רובינזון, במין מסורת מו זרה, חזר אל פרלמנט הג'קוזי של קשישי פ"ת אבל גם מרואייניו הרטובים והעירומים נשמעו מיואשים, ולא האמינו שזו הפעם האח רונה שהוא מציק להם בבריכה ביום בחירות.

10:13 פנינה רוזנבלום מדברת באולפן של קשת על שינוי השי טה. אסף אשתר משמיע חידודי לשון באולפן רשת.

12:57 דורון מירן צועק על המצלמה "איפה הכפיים, להתעורר", כשהוא שר על רקע דגלי המדינה וקלפי מפוארת את "בחייאת עיוני לא בוגד". נשבע לכם.

14:38 פנינה רוזנבלום החליפה אאוטפיט והתארחה גם בשידור הבכורה של רותם ישראל בחדשות .13 שבוע וחצי לאחר השבעתה של רוזנבלום לח"כית, הכנסת שבה היא כיהנה התפזרה לה, אולם גם מיני קדנציה כזו מספיקה כדי להפוך אותה למרואיינת הכי מבוקשת בכל בחירות מחדש.

16:57 אורן וייגנפלד משכנע איש הצלה מחוף מציצים להע ביר מסר למתרחצים. "לא לשכוח לצאת להצביע", הכריז המציל במגאפון בחוסר חשק.

16:59 סמיון גרפמן )מתמודד בסבב א'( מוריד צ'ייסרים על תקן כתב שטח באיזה שוק, ואז לא מצליח לזכור בשידור אצל גיא לרר את שמה של מרב מיכאלי, בזמן שבסטיונר מנסה להשקות אותו בוודקה ישירות מהבקבוק.

17:23 לי אברמוביץ' נשלחה לקניון עזריאלי, אולם רגע לפני השידור החליקה לה המסיכה מהאף ומייד היא חטפה דו"ח של 500 שקל. תוך כדי דיווח לרפי רשף על התקהלויות בני נוער ותורים, ניצלה את הרגע כדי להצביע על השוטרת הקונסת: "לא ראיתי אף אחד חוץ ממני שקיבל דו"ח. וכשאמרתי לה, היא הזהירה שתיקח אותי לתחנה אם אמשיך להתווכח". מאחורי אברמוביץ' ניצל את הרגע נער אחד שעשה תנועות מגונות למצלמה.

18:51 הקוסם חזי דין ניחש את תוצאות הבחירות, אך לא גילה לנו. הוא החביא את המספרים על לוח מחיק, הסתיר עם נייר דבק ושם איזה פתק בכיס של עודד בן עמי. הרבה יותר פשוט להרכיב קואליציה מאשר להבין מה הוא רוצה מאיתנו.

19:00 האולפן המרכזי בכל הערוצים יצא לדרך. הפעם הכל צנוע. זוכרים שבזמנו הקרינו את התוצאות על עזריאלי? אז היום מחלקים שם דו"חות.

22:00 קמיל פוקס טען "לא ראיתי תוצאות כאלה בכל שנותיי" וניפח את הבלון למקסימום. בדיוק בעשר פורסמו המדגמים, היה צמוד, ונגמר בלי כלום, כצפוי. פעם היה מתח, היתה דרמה, היום הכל חוזר על עצמו שוב ושוב. גם הטור שקראתם הרגע, ממש כמו יום השידורים של הבחירות - מלא בכלום ולא אומר שום דבר.

 ??  ?? "שידורי יום הבחירות לכנסת". מריחת זמן ללא הפסקה
"שידורי יום הבחירות לכנסת". מריחת זמן ללא הפסקה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel