Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 24.03.2021

-

גדי צפוי יום נעים ללא אירועים דרסטיים. המצב בתחום הקריירה טוב ועשייתכם עוזרת לעלייה בהיקף הפעילות ובפרסום המוניטין שלכם. המשיכו באותו כיוון. בתחום הרומנטי כדאי לגלות ערנות. צפויה שמחה במשפחה.

דלי כוכב נפטון שולח לכם מסר: העלו למודעות את מה שמציק לכם. התפכחות מהירה מפנטזיות בלתי אפשריות תחסוך לכל המעורבים כאב לב מיותר. אל תניחו לבעלי אנרגיות שליליות להפריע בהשגת מטרותיכם.

דגים הימנעו מהוצאות כספיות לא הכרחיות שנועדו לשדר לסביבה שהכל אצלכם בסדר. מיקום הירח שולח אנרגיות הקוראות לכם לקחת את הבעיות בעבודה בפרופורציה. בתקופה זו שמירה על חשאיות תקדם את מטרותיכם.

טלה אתם מקדישים את רוב מרצכם לעבודה. יש אפשרות לקידום. לפנויים/פנויות: יש כאלה המאוהבים באהבה אך אינם מוכנים להשקיע מאמץ ולהתחייב רגשית. לא פלא שאין תוצאות. הבנתם את הרמז?

שור אתם נקלעים לעימות בין שתי קבוצות. נסו להישאר אובייקטיבי­ים ולא להתערב במתרחש. מוטב להרגיע את הרוחות ולהשקיע במידה שווה. אנרגיה קוסמית מעודדת שכל ישר שיש להשתמש בו לצורך פתרון הבעיות.

תאומים צפוי יום נעים במיוחד. שיחת טלפון המגיעה מוקדם בבוקר מסמנת יום זה כמוצלח. יום שמתאים לבילויים משותפים ולשיחות נפש שלרוב אין לכם זמן עבורם. נסו לשתף בזמן האיכות יותר מבן משפחה אחד.

סרטן מה שהכי בא לכם לעשות זה לצאת לחופשה, אך נראה שהמצב לא מאפשר זאת. אתם מתוסכלים ועוקצניים כלפי הסביבה. עם קצת מזל תצליחו לעבור את היום הזה בלי לגרום לנזקים ולהמשיך את השבוע ברגל ימין.

אריה צפויים אי הבנות ועימותים. אתם מרגישים כאילו חוויתם בלאגן רציני ומוצפים רגשות אשמה וכעס. כדאי לנקוט צעד של הפרדת כוחות עד שהרוחות יירגעו. הרקיע עלול להוליד חששות בנוגע לקריירה.

בתולה ייתכן כי תחושו מתח ועצבנות. יש לכם המון דברים לחשוב עליהם ואתם מקבלים תחושה של סחרחורת. אל תסתערו על הפתרון הראשון שיזדמן לכם. חכו בסבלנות עד שתהיו בטוחים בצעדים שאתם נוקטים.

מאזניים הרומנטיקה מעסיקה אתכם עד מעל לראש? עליכם לא להראות התלהבות יתרה ולא להבריח את הפרטנר, שעלול להילחץ. בתחום היצירתי הרעיונות שופעים במוחכם, אך עצלות עלולה להכשיל את מימושם.

עקרב אתם מנטרלים אנרגיה מבלבלת הזורמת אליכם. אתם מפנימים את העובדה שאף אחד לא יוכל לעשות את מה שעליכם לעשות בעצמכם. אתם צפויים להתחיל לימודים בתחום חדש ומאתגר, והדבר מרגש אתכם.

קשת יש לכם אנרגיה חיובית ואינכם מהססים לחלוק אותה. אתם בהחלט מעוניינים לעזור ויוצאים מהסיטואציה מחוזקים. הרי הכל בחיים יחסי, והסיפורים שאתם שומעים רק נותנים לכם פרופורציות על הבעיות שלכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel