Israel Hayom

הלהיט של עולם הנדל"ן

-

תחום הלוגיסטיקה הפך ללהיט מאז ימי הקורונה, עם יותר ויותר שטחי איחו סון. בימים אלה החלה בנייה של מרכז לוגיסטי חדש באבן יהודה בהשקו עה של 230 מיליון שקל, הגדול ביותר באזור.

הטכנו פארק באזור התעשייה של אבן יהודה נבנה ביוזמת קבוצת סופו רין וקבוצת וייס ויכלול עסקים מתחום התעשייה הקלה והלוגיסטיק­ה. מדוו בר במבנה חדשני של 18-כ אלף מ"ר על מגרש של 18 דונם. על פי התכנון, שטחי המסחר יהוו 6,000-כ מ״ר. התו כנון על ידי משרד בר לוי אדריכלים. האכלוס צפוי בעוד כשנתיים.

קבוצת סופרין, העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיו קה, וקבוצת וייס העוסקת בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם, ארגנו בפרק זמן קצר קבוצת רכישה והציעו שטחי תעשייה ומסחר לבעלי עסקים ולמשקיעים. אומדן עלות רכיו שת שטחים החל 8,500-מ שקל למ"ר, נמוך ממחירי השוק באזור.

זהו פרויקט העוגן באזור התעשייה המתפתח של אבן יהודה, המשתרע על 165 דונם. כבר היום מקדמת המוו עצה המקומית תוכנית מתאר כוללנית, אשר עתידה להפוך את אזור התעשייה למרכז עסקים מוביל בלב השרון, בשיו לוב שימושי מסחר ובילוי.

אזור התעשייה והעסקים התפתח מאוד בשנה האחרונה, על רקע ההתו רחבות הצפויה של היישוב במאות יחיו דות דיור בשנים הקרובות. אזור התו עשייה ממוקם על כביש 4 ובסמוך לכביש ,57 המחבר את מחלף ניצני עוז בכביש 6 עם נתניה. גם תחנת הרכבת בבית יהושע נמצאת בקרבת מקום.

״שטחי לוגיסטיקה ואחסנה הפכו בשנתיים האחרונות למוצר הכי חם בתחום הנדל"ן המניב ומציגים עלייה מתמדת במחירי המגרשים באזורים שונים בארץ", אמר צחי סופרין, מבעלי קבוצת סופרין. "מצב זה עתיד להתבו טא בשנים הקרובות גם במחירי שכיו רויות. הביקושים ללוגיסטיקה עלו עוד יותר בתקופת הקורונה, ואני צופה שהו תחום ימשיך לצמוח".

 ?? הדמיה: ‪Evolve Media‬ טכנו פארק אבן יהודה ??
הדמיה: ‪Evolve Media‬ טכנו פארק אבן יהודה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel