Israel Hayom

עיצוב יוקרתי עם אמירה אישית

מגדל ‪Aviv Limited‬ Edition - לגור בדירה ייחודית עם הפנים לים, במיקום הנחשק ביותר בצפון תל אביב

-

בעיר הכי נחשקת, בשכונה הכי נחו שקת, מקימה בימים אלה קבוו צת אביב את מגדל‪Aviv Limited‬ .Edition מגדל הבוטיק מושך תשוו מת לב מירבית בשל התכנון יוצא הדוו פן והנוף המרהיב לים. מדובר במגדל בן 19 קומות ברחוב אחימאיר 1 ברמת אביב ג'.

היום, בעידן האינדיבידו­אליות, לקוו חות רבים, במיוחד בתחום דירות היוקו רה, מבקשים לרכוש ולעצב לעצמם דירה העונה באופן מדויק על דרישוו תיהם, הן מבחינה פונקציונלי­ת והן מבו חינה עיצובית.

מירב בילט, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של קבוצת אביב, מסבירה: "קבוצת אביב מתמחה בבניית מגוו רי יוקרה בלב אזורי הביקוש. פרויקט אביב בגימל, הכולל 6 מגדלים, הפך לאייקון למגדלי יוקרה ברמת אביב ג', וערך הדירות ממשיך לעלות עם השנים.

"פגשנו במשך השנים לקוחות רבים המבקשים להתאים את הדירה באופן מדויק לצרכיהם, ולנו יש היכולת לממש עבורם את מרבית החלומות. הרוכשים בפרויקט ברחוב אחימאיר מחפשים את בית החלומות כדירה המתפרשת על קומה אחת עם מרו פסת רחבת ידיים, מעין וילה באוויר, כאשר כל דירה שונה וייחודית. כל לקוח מבקש לבטא את אישיותו דרך העיצוב, ועל כן אנו פוגשים את מעצבי העל בפרויקט זה".

גמישות תכנונית

ב‪Aviv Limited Edition‬ מגוון דירות מיוחדות ואזורי נוחות לרווחת הדיירים, כגון מרכז מסחרי אקסקו לוסיבי שישרת את הדיירים ותושבי השכונה, בו יהיו חנויות קונספט של שופרסל, סופר פארם, הסעדה וחו

מירב בילט, משנה למנכ"ל קבוצת אביב: "כל לקוח מבקש לבטא את אישיותו דרך העיצוב"

נויות בוטיק. הפרויקט כולל גם בריכת שחייה מפוארת, חדר כושר מתקדם, סאונה ועוד.

בקבוצת אביב למדו את הצרכים המיוחדים של קהל היעד, ולאור זאת תכננו מגדל עם גמישות תכנונית המאפשרת יצירת דירות רבות בעיצוב שונה. מגדל ‪Aviv Limited Edition‬ כולל סדרה מוגבלת של 64 דירות יוקו רה, המציעות יותר 30-מ טיפוסים שוו נים של דירות לבחירת הלקוח: דירות גן, דירות בשטחים שונים, מיני פנו טהאוזים ופנטהאוזים.

למעשה, הלקוח רוכש דירה לפי השטח המבוקש ומתאים אותה לצרכיו ולטעמו האישי. כל הדירותמרוו­חות ומותאמות לסטנדרט היוקרה הגבוה ביותר – בדגש על תכנון חללי אירוח מרווחים, הקפדה על איכות וחדשנות בכל חומרי הגמר, חשמל חכם, מטו בחים מהשורה הראשונה, חומרי גלם ומפרט טכני ברמה הגבוהה ביותר.

נוף לים

דירות עם נוף לים הן המצרך הנדרש ביותר בעולם הנדל"ן הישראלי ובכלל. ערך הדירות הפונות לים גבוה משמעוו תית. האתגר התכנוני הוא לייצר כמה שיותר דירות ייחודיות עם הפנים לים.

הבניין ממוקם על נקודת הקרקע הגו בוהה בשכונה, והצפיפות הנמוכה של הבניינים סביבו מאפשרת נוף פתוח.

המגדל, פרי תכנונו של משרד אבנר ישר אדריכלים, מעוצב באופן ייחודי ופורץ דרך: "המשימה שעמדה מול עיו נינו הייתה לבנות מגדל מגורים, תוך ניו צול מקסימלי של הנוף הנשקף מהדיו רות לים. דירות ייחודיות המאפשרות אמירה אישית של הלקוח. תכננו בניין

המבנה הייחודי ממקסם את השטחים והמרפסות המשקיפים לים

שמזכיר קובייה הונגרית במבנה שלו.

"הדירות מסודרות ב-6 מקבצים של 3 קומות, העומדות זו על גבי זו, באופן שכל מקבץ של 3 קומות פונה 15-ב מעלות סביב נקודת המרכז של התבנית. כתוצאה מכך מתאפשרת גיאומטריה מרחבית מגוונת, היוצרת מרפסות גג גדולות לכל גובה הבניין, ולא רק בדירות הגג, כפי שמקובל. סיו דור דינמי זה מאפשר מגוון גדול של דירות עם מרפסות גדולות ופריסות ייחודיות. המבנה הייחודי מאפשר מיו קסום השטחים והמרפסות המשקיו פים אל הים".

סטנדרט יוקרתי

המגדל מורכב 17-מ מפלסי מגורים מעל 2 קומות מסחריות, עם 4 מפלו סי חניה תת-קרקעיים, המשרתים את הדיירים.

במפלס הרחוב ישנו לובי יוקרתי, המאויש ,24/7 ומגוון חנויות בוטיק איכותיות. במפלס הראשון שמעל לשו טחי המסחר בריכה חצי אולימפית, חדר כושר ומועדון ספא. מעליהם עוד 17 קומות מגורים, הכוללות סדרה של דירות יוקרה, עם מרפסות רחבות ידיים במגוון גדלים ומבנים המתאימים לצרו כים השונים של הדיירים.

כל הדירות מרווחות ומותאמות לסטו נדרט היוקרה הגבוה ביותר, בדגש על תכנון חללי אירוח מרווחים, תוך הקו פדה על איכות וחדשנות בכל חומרי הגמר, חשמל חכם, מטבחים מהשורה הראשונה ואלומיניום משובח.

המיקום בשכונת רמת אביב ג', בפיו נת הרחובות אחימאיר ובן יוסף, מבטיח שדיירי המתחם ייהנו מיתרונותיה של אחת השכונות האיכותיות בגוש דן, עם נגישות לחוף הים, תיכון אליאנס, אוניו ברסיטת תל אביב, קניון רמת אביב, מרכז שוסטר, הקאנטרי, מתנ"ס רוזין, סניפי קופות החולים והבנקים ועוד.

קבוצת אביב בונה ויוזמת מזה עשו רות שנים פרויקטים מרשימים ופורצי דרך, דוגמת מגדל משה אביב באמת גן, בית חולים אסותא ברמת החייל, אביב בצמרת בפארק צמרת, אליפו לט, לבונטין ועוד. הקבוצה בנתה בעבר את הפרויקט המוערך באחד ממתחמי הדיור היוקרתיים והאיכותיים בשכונה, "אביב בגימל".

70%-כ מהדירות בפרויקט Aviv ‪Limited Edition‬ נמכרו כבר. בין הרוו כשים נשות ואנשי עסקים ידועים, יזמי נדל"ן, בעלי קונצרן בעולמות המזון, יבואני רכבי יוקרה ועוד. הקמת המגדל צפויה להסתיים בסוף שנת .2022

המיקום ברמת אביב ג' מבטיח שהדיירים ייהנו מאחת השכונות האיכותיות ביותר בגוש דן

 ??  ??
 ??  ?? ביטוי אישי דרך העיצוב
ביטוי אישי דרך העיצוב
 ??  ?? יש גם בריכה חצי אולימפית, חדר כושר וספא
יש גם בריכה חצי אולימפית, חדר כושר וספא
 ??  ?? 30 טיפוסי דירות שונים
30 טיפוסי דירות שונים
 ?? הדמיה: 3Dvision ?? כמה שיותר מרפסות עם נוף לים
הדמיה: 3Dvision כמה שיותר מרפסות עם נוף לים
 ?? צילום: טוני הירש ?? הקמת המגדל צפויה להסתיים בסוף 2022
צילום: טוני הירש הקמת המגדל צפויה להסתיים בסוף 2022

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel